Powitalny post

1. Data: 2001-03-10 21:43:53

Temat: Powitalny post
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jest to moj pierwszy post na te grupe... Od paru dni Was podgladam (nie
macie mi tego za zle, prawda ;-)) ?) Kiedys wydawalo mi sie, ze na
pl.sci.psychologia nie znajde niczego ciekawego dla siebie. Widze jednak, ze
sie mylilam. Poruszane tematy sa bardzo ciekawe i z zycia wziete.
Grupowiczow tez nie brakuje, ruch jest spory. Za kazdym razem sciaga mi sie
kilkadziesiat postow :-) Nie na kazdej grupie tak jest...
Teraz skoncze ten powitalny liscik i powtracam sie troche do Waszych
dyskusji.
Pozdrawiam,
Magda vel Natchniuza

1. Data: 2001-03-10 22:35:17

Temat: Re: Powitalny post
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupowiczow tez nie brakuje, ruch jest spory. Za kazdym razem sciaga mi
sie
> kilkadziesiat postow :-) Nie na kazdej grupie tak jest...

Z tym sie dzisiaj zdziwilem, bo zazwyczaj w soboty to malo postow ludzie
pisza, a dzisiaj ich sporo.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-10 23:42:49

Od: m...@p...onet.pl (Rafal Stepanczenko) szukaj wiadomości tego autora

[ n...@p...onet.pl ]
:(...) ruch jest spory. Za kazdym razem sciaga mi sie
:kilkadziesiat postow :-)

Poczytaj pcol, to zobaczysz co oznacza spory ruch, tu jest mały 8-)))
--
Adde parvum parvo magnus acertus erit.
[Jeśli będziesz dodawał małe do małego, to zbierze się wielka sterta.]

OWIDIUSZ

1. Data: 2001-03-11 17:05:16

Od: "cout" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

końcówkujesz ?

1. Data: 2001-03-11 18:06:46

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> końcówkujesz ?

Z niepisaniowosci ;-)

Przywitanie
myslenie i destrukcja
czy to jest "chore"?
Taka sobie historyjka... (długie)
rozwiazlosc obyczajowa .. czy normalka????