Powitanie

61. Data: 2003-12-21 00:44:53

Temat: Odp: Powitanie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Ooooo! Jagoda! :-))
> Jak się wiedzie rocznicowemu drzewku? Opatuliłaś na zimę??? :-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Na razie daje sobie radę bez okrywania ... No, chyba że przyjdzie zima to je
ubiorę w dresy (:-).

Pozdrawiam wszystkie grupowe frakcje - Jagoda

62. Data: 2003-12-21 00:54:42

Temat: Re: Powitanie
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> !!!!! Nareszcie ktoś normalny:-)))))
> Ciekawe tylko, ile wytrzyma.
> A w ogóle, to z jakiej części Polski jesteś?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Te znaki: !!!!!, :-))))) mówią same za siebie:-)

Pozdrawia nowego boletus

63. Data: 2003-12-21 01:03:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Krajanie!
>
> Pozdrawiam ze Skierniewic - Jagoda

Jutro okaże się Twym sąsiadem:-)

Pozdrawia przez płot boletus

64. Data: 2003-12-21 01:09:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak może się zarazić sterczykami i CO WTEDY?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Spokojnie, gdy Boguś ciepnie kilka liczb,
zwyczajnie spuchnie nam ów koleżka:-))

Pozdrawia z autopsji boletus

65. Data: 2003-12-21 01:16:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O MATKO !!! Wracam po długim czasie ... a tu co ???
> Zmieniliście profil grupy? (:-))
>
> (:-) Pozdrawiam - Zdezorientowana Jagoda

Nie do końca. Roślinki obecnie smacznie śpią
i nie wypada mówić o nich bez nich, więc
skrupulatnie poszukujemy tematów zastępczych.
Cóż, czasami zdarzają się Dziadkowi
takie dzikie wpadki:-)

Pozdrawia powitalnie boletus

66. Data: 2003-12-21 08:43:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> czy dla Ciebie Phyllostachysy sa najpiekniejszymi
> czy tylko najwyzszymi z traw

Ciezko powiedziec, czy najpiekniejszymi, bo niewiele ich przeciez znam.
Najwyzsze tez nie sa, ale jak na nasze warunki to prawdziwe giganty.

> ps. do mnie Mikolaj juz przyszedl wczoraj
> i wzbogacilem sie o dwa kolejne bambusy (P. aureosulcata spectabilis oraz
P.
> bisseti )

Bardzo chojny byl w tym roku :)

Pozdrawiam,
Bpjea z jednym zaledwie Phyllostachysem

67. Data: 2003-12-21 15:37:38

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz
>Ale gdyby Roman był z Mazur to szanse na
> normalno?ć wzrosłyby znacznie:-))))) A tak może się zarazić
> sterczykami i CO
> WTEDY?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Niestety już za póżno, zaraził się ::-)
:-) Bogusław

68. Data: 2003-12-21 15:39:28

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> O MATKO !!! Wracam po długim czasie ... a tu co ???
> Zmieniliście profil grupy? (:-))
>
> (:-) Pozdrawiam - Zdezorientowana Jagoda

Wracasz internetowo, bo duchowo jesteś zawsze z nami:-)
:-) Bogusław

69. Data: 2003-12-21 20:29:47

Od: "Roman" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

korzenne).
Ostatnia wraca moda na rośliny subtelnie pachące. Projektując ogród klienci
często bez podpowiedzi proszą o coś pachnącego. Dla zapracowanych zdecydowanie
najodpowiedniejsze są byliny (i nie tylko), których zapach wzmaga się
wieczorem . Wtedy po pracy mają co wdychać. Czym że byłby pięknie kwitnący
ogród bez tego dopełnienia jakim jest woń (różna nuta w zależności od upodobań.
Pozdrawiam Roman

70. Data: 2003-12-21 20:34:39

Od: "Roman " <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Roman" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> !!!!! Nareszcie ktoś normalny:-)))))
> Ciekawe tylko, ile wytrzyma.
> A w ogóle, to z jakiej części Polski jesteś?
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Normalny bo omija winorośle?:-)) Jestem z pod Skierniewic (tu ostatnio
nabyłem gospodarstwo i jako "szewc" biorę się za swoje "buty".
Pozdrawia Roman

Ochrona roślin - ciekawostki
HERBATA - WYSIEW NASION - CZEMU NIE KIEŁKUJĄ?
RE: propozycja
Dzień króla
filodendron