Re: Powitanie i propozycja

Data: 2001-08-21 15:28:16
Temat: Re: Powitanie i propozycja
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

b...@p...onet.pl wrote:

> Podobnie jak Ty jestem absolwentem farmacji (AM Poznan). Obecnie jestem
> doktorantem na Wydziale Chemii UAM (biokrystalografia).

Niezmiernie mi miło, coraz bardziej wierzę w funkcję
"naukowo-integracyjną" tej grupy.

> Pomysl witryny jest niezly, ale chyba troche niepraktyczny chocby z uwagi na
> wielkosc plikow z tymi pracami, bardzo czesto ok. 50 Mb i wiecej. Mozna
> oczywiscie zostawic sam tekst ale w wielu przypadkach tekst bez rysunku jest
> malo przydatny.

50 MB? Moja praca magisterska (120 stron, kilkanaście wykresów) mieści
się w 500 KB pliku PDF. Nawet jeśli ktoś ma zdjęcia w JPG, to bardzo
duże zdjęcie zajmuje 200 KB - do 50 MB musiałoby ich być 250... być może
w przypadku habilitacji czy pracy doktorskiej jest to możliwe, ale
zawsze można poddać to większej kompresji.

> Byc moze (to tylko propozycja) moglby to byc portal bardziej nukowy informujacy
> o nowych, testowanych zwiazkach lub jakies przegladowki z dziedziny biochemii
> farmaceutycznej czy tez do podescia od strony molekularnej do farmakologii? Sa
> to obecnie najbardziej rozwijajace sie dziedziny w przemysle farmaceutycznym
> (zwlaszcza biologia molekularna i biofizyka).

Jeśli znajdą się inni chętni, ja ze swojej strony dołożę tyle, ile będę
w stanie.

Z pozdrowieniem

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *