Powrót

31. Data: 2002-12-12 17:08:49

Temat: Re: Powrót
Od: Joanna Kolaczkowska <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>1. O której wy zadzwoniliście do TŻ?

Od razu. Czyli jeszcze w nocy. Tak juz mam. Moj maz tez by czekal na
ten telefon.

>2. Czy opisywana osoba kocha TŻ?

No i tu jest problem. Bo tego po prostu nie da sie stwierdzic.
Wyglada, ze slabo ale moze oni maja jakis problem?

Pozdrawiam
Aska Kolaczkowska

32. Data: 2002-12-12 19:00:18

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Osoba [A] powraca po wielomiesięcznej nieobecności. Przyjeżdża w nocy
> i zatrzymuje się u rodziców. Następnego dnia, o godzinie 15.30 dzwoni
> do TŻ (o 16. TŻ kończy pracę) tylko po to by powiedzieć, że "nie
> przyjedzie dzisiaj do domu bo jutro rano ma coś do załatwienia" - tu
> należy dodać że ma do dyspozycji samochód a do domu ma 15 km.
>
> I tu dwa pytania:
>
> 1. O której wy zadzwoniliście do TŻ?

Ja bym pojechał prosto do TŻ a dzownil bym prosto z lotniska.

> 2. Czy opisywana osoba kocha TŻ?

Wygląda że nie.

> Pozdrawiam
> Qwax

Jacek

33. Data: 2002-12-13 11:07:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> 1. O której wy zadzwoniliście do TŻ?

Jakbym miala do dyspozycji samochód i 15 km do pokonania, to żadne
zatrzymywanie się u rodziny nie wchodziłoby w grę. Sciągnęłabym TŻ bez
pardonu z wyrka w środku nocy, żeby po mnie przyjechał ( o ile by sam nie
wpadł wcześniej na ten pomysł).

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
ukryta agresja?
Personalizacja wątków.
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Jak sobie radzicie z uciązliwymi sąsiadami??