Powrót Moniki z Rybnika po przeprowadzce i po porodzie

1. Data: 2004-12-03 13:00:14

Temat: Powrót Moniki z Rybnika po przeprowadzce i po porodzie
Od: "Monika Markowska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie nowe grupowiczki i te z ktorymi zegnalam sie we wrzesniu.
W koncu do Was wrocilam po przeprowadzce i ciezkim porodzie.
Urodzilam synka 25 pazdziernika (10 dni po terminie) o godz. 12:00 w
poludnie
Wazyl 4020 i mierzyl 61 cm, ma na imie Mateuszek, mial byc dziewczynka- tak
twierdzil moj lekarz prowadzacy. Duzo przeszlismy, ja mialam ciezki porod a
maly po urodzeniu byl 11 dni w szpitalu poniewaz mial kilka infekcji, ale
teraz jest juz wszystko w porzadku, niestety nie mam czasu na moje ulubione
zajecia czyli to co na tej grupie sie robi procz pisania na klawiaturze i
czytania, ale mysle ze chociaz tyle bede mogla robic.

Jesli ktos chcialby zobaczyc moje cudo zapraszam na priva posle kilka zdjec.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika i Mateuszek (ur 25.10.2004 r).

1. Data: 2004-12-03 13:09:13

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika i Mateuszek (ur 25.10.2004 r).

Moje gratulacje !!!!
Wszystko co przeszłaś szybko zapomnisz.
"Wymiary" mojego Pawła, ale to było 18 lat temu.
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
Magdalena z Rzeszowa.

1. Data: 2004-12-03 13:16:02

Od: "Monika Markowska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moje gratulacje !!!!
> Wszystko co przeszłaś szybko zapomnisz.
> "Wymiary" mojego Pawła, ale to było 18 lat temu.
> Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
> Magdalena z Rzeszowa.

Ja o tym co zle juz dawno zapomnialam i to ze bylo ciezko w czasie porodu
tez, zaraz jak zobaczylam dziecko wszystko przeszlo.

Monika z Rybnika

1. Data: 2004-12-03 13:18:04

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja o tym co zle juz dawno zapomnialam i to ze bylo ciezko w czasie porodu
> tez, zaraz jak zobaczylam dziecko wszystko przeszlo

tak to jest, potwierdzam :o) (gorzej z Tatusiami - im sie endorfiny nie
wydzielaja a bez tego wspomagacza nie tak latwo jest zapomniec)
a wczoraj wlasnie o Tobie myslalam :o)
swoja droga straszny dlugas z Twojego Mateuszka
Niech sie zdrowo chowa
Powodzenia
pa

--
Myszka + Bartek (14.09.2004)

Kazda wladza deprawuje, ale wladza absolutna
deprawuje absolutnie - Lord J. Acton

1. Data: 2004-12-03 13:37:09

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdjec.
>
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika i Mateuszek (ur 25.10.2004 r).

gratulacje!!!
wracajcie oboje do zdrowia, a 'maly' mateuszek niech rosnie zdrowo na
pocieche rodzicom.
milion caluskow

skrzacik

1. Data: 2004-12-03 13:50:20

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wazyl 4020 i mierzyl 61 cm, ma na imie Mateuszek, mial byc dziewczynka-
tak
> twierdzil moj lekarz prowadzacy.

WIELKIE GTATULACJE, niech ten smoczurek rosnie Ci zdrowo i radosnie.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław mama 14-sto i 6-cio latek.
Ps Uwielbiam ogladac zdjecia malych bobaskow poprosze o fotki

1. Data: 2004-12-03 14:18:50

Od: "Ola B." <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do gratulacji i życzę samych cudownych chwil z dzieciątkiem.
My to prawie jak sąsiadki bo ja z Jastrzębia jestem.
Pozdrawiam Ola.

1. Data: 2004-12-03 15:47:47

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

GRATULUJĘ!!!
Podczas Twojej obecności dołączyłam do grupy.
Chciałabym zobaczyć Twojego nowego modela :)
Pozdrowienia dla Ciebie i Mateuszka
Aga z Tychów

1. Data: 2004-12-03 15:57:55

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszę się,że jestes z nami i serdeczne gratulacje!!!

Agatek

1. Data: 2004-12-03 16:44:36

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Monika Markowska wrote:
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika i Mateuszek (ur 25.10.2004 r).

Gratulacje !! Jestem z Was dumna.

--
Kot
m...@p...onet.pl

[szydelko] zapytanie
[druty, szydelko] czapeczka - truskawka jak???
Dodo pomóż!
[szydełko] tłumaczenie- pomocy
Pokaz aniołków wykonanych hardangerem