Czy to cudo jest do zrobienia...???

1. Data: 2004-12-03 13:05:28

Temat: Czy to cudo jest do zrobienia...???
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna to http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?
RubrID=59680&PhotoID=530388 zrobic bez przetlumaczenia.Tu wieksze zdjecie
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547971
Chyba nie.Nawet nie wiem w jakim to jest jezyku-hiszpanskim,wloskim,czy
jeszcze innym.
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547931
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547932
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547922
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547934
czapke,moze tak,ale sweterek.... Marzy mi sie przetlumaczenie tego,ale kto
to zrobi.....
Jest tu jeszcze cos takiego:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547935
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547936

1. Data: 2004-12-03 14:35:07

Temat: Re: Czy to cudo jest do zrobienia...???
Od: "Dominika " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
ID=59680&PhotoID=547971
> Chyba nie.Nawet nie wiem w jakim to jest jezyku-hiszpanskim,wloskim,czy

Z tego co mi się wydaje i jak sugeruje właścicielka albumu - opis jest po
wlosku. Niestety, nie znam tego jezyka. Wydaje mi sie tylko, ze przy
odrobinie samozaparcia i po przeszukaniu sieci w celu odszyfrowania skrotow,
da sie to przetlumaczyc nawet nie znajac wloskiego. Tylko na pewno potrwa to
dluugo.
A model jest bardzo ladny :).
Pozdrawiam, Dommi (Wwa)

1. Data: 2004-12-03 16:00:37

Od: Anna MCM <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Ada wrote:

> [...]
ID=59680&PhotoID=547934
> czapke,moze tak,ale sweterek.... Marzy mi sie przetlumaczenie tego,ale kto

It´s Italian (wloski) :-)))
Unfortunately, it´s very long to translate :-(
If you know English abbreviations, I can tell you that dir. (diritto) is
K (knit) and rov. (rovescio) is P (purl).

All the best!

Anna Maria

1. Data: 2004-12-04 10:54:30

Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547971
> czapke,moze tak,ale sweterek....

Witaj.
Czy musi być dokładnie tak samo? Bo jak nie, to czapka jest prosta. Robisz
na drutach jakby opaskę, potem szydełkiem robisz muszelki i i odwrócone
muszelki (oznaczenia znakowe w schematach są zazwyczaj bardzo podobne i
wystarczy, że je porównasz z jakimiś z polskich gazetek lub książek, a
będziesz miała jasność).

Co do swetra, to robiony jest i na drutach i szydełkiem, ale poszczególne
wzory robione są osobno, jest tam dokładny schemat
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=59680&PhotoID=547931
jak rozmieścić poszczególne kawałki, najlepiej zrób sobie dokładny wykrój i
poszczególne elementy dopasowuj w czasie robótki do szablonu. Można by się
pokusić o przetłumaczenie tego wszystkiego, ale myślę, że znajdziesz
większość wzorów jak je zrobić w literaturze robótkowej. Gdybyś jakiegoś nie
miała, to napisz poszukam u siebie może znajdę taki sam, albo podobny.

A co do drugiego swetra, to plisa jest robiona z innej włóczki niż sweter i
składa się z trzech części robionych osobno. W prawdzie w potrzebnych
materiałach wymieniony jest tylko jeden rozmiar drutów, ale można by plisę
zrobić na 2 lub 3 wielkościach drutów. Od najmniejszej do największej, lub
zacząć ciasniej i luzować w miarę roboty, albo jesze inaczej, dobierać
oczka w trakcie roboty. Zeskanowany jest tylko kawałek schematu i nawet nie
bardzo jest się jak domyślić.

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam i za dużo nie namieszałam.

Pozdrawiam
Beya(Beata)

Powrót Moniki z Rybnika po przeprowadzce i po porodzie
[szydelko] zapytanie
[druty, szydelko] czapeczka - truskawka jak???
Dodo pomóż!
[szydełko] tłumaczenie- pomocy