Pozagalkowe zapalenie nerwu wzrokowego

1. Data: 2003-01-28 23:44:14

Temat: Pozagalkowe zapalenie nerwu wzrokowego
Od: "Hanna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co moze byc przyczyna tej choroby za wyjatkiem SM ?
SM zostalo wykluczone neurologicznie jest ok wszystkie wyniki dobre(moze z
wyjatkiem mocznika BUN 40).W oku nic niepokojacego nie widac cisnienie ok
okulista i neurolog sa chyba bezradni(i ja tez).

2. Data: 2003-01-29 19:23:15

Temat: Re: Pozagalkowe zapalenie nerwu wzrokowego
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyjatkiem mocznika BUN 40).W oku nic niepokojacego nie widac cisnienie ok
> okulista i neurolog sa chyba bezradni(i ja tez).

Jakie jest pole widzenia?

casus

3. Data: 2003-01-29 23:08:25

Od: "Hanna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

casus <c...@r...pl> napisał(a):

> Jakie jest pole widzenia?
>
> casus

Jest calkiem przyzwoite(tak twierdzi okulista) w stosunku do oka zdrowego
widac w gornym lewym rogu zaciemnione pole(ale niewielkie).
Jesli chodzi o widzenie tablicy okulistycznej(tej gdzie sie sprawdza wzrok)
to nie widze 4 rzedow od dolu(przed choroba nie widzialam tylko ostatniego).
Wydaje mi sie ze do tego oka wpada jakby mniej swiatla i przez to widze mniej
ostro.Sterydoterapia przyniosla niewielka poprawe.W tej chwili nie biore juz
nic(oprocz wit B i C).

4. Data: 2003-01-30 16:58:22

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mniej
> ostro.Sterydoterapia przyniosla niewielka poprawe.W tej chwili nie biore

A wogole bylas hospitalizowana?????
Jezeli juz minal spory czas od sterydoterapii ( mam nadzieje, ze dostalas
tez steryd w zastrzyku pozagalkowo ) i ostrosc wzroku pozostala na poziomie
0,6 ( jak piszesz ), to mysle, ze juz z tym sie nie da nic wiecej zrobic.
Dlaczego nie bierzesz lekow poprawiajacych krazenie? Okolica nerwu i on sam
sie o to prosza przez conajmniej pol roku.

pozdrawiam

casus

5. Data: 2003-01-30 21:50:35

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego nie bierzesz lekow poprawiajacych krazenie? Okolica nerwu i on sam
> sie o to prosza przez conajmniej pol roku.

Zapomnialam o tym napisac : Bylam 7 dni w szpitalu bralam steryd w zastrzyku a
pozniej w dwkach malejacych juz w domu.Biore tez lek o nazwie Vinpoton - to
jest chyba na poprawe krazenia.Co moge jeszcze zrobic ?
Hania

6. Data: 2003-01-31 14:08:12

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozniej w dwkach malejacych juz w domu.Biore tez lek o nazwie Vinpoton -
> jest chyba na poprawe krazenia.Co moge jeszcze zrobic ?

No to ok....tylko czekac....ale nie licz na szczegolna poprawe ostrosci
widzenia, to raczej juz pozostanie tak jak teraz.
Rob badania kontrolne co 2-3 miesiace.
pozdrawiam

casus

ACL - kiedy będę mogła jeżdzić na nartach??
[OT][SPAM] Test z rezydentury z tego roku.......
wyniki spermy czy jest prawidłowa
Wyniki badan potwierdzajace zdrowotne walory Tai Chi
RTG zatok Kat-ce - gdzie najlepiej (niekoniecznie najtaniej) ?