Pozbyć się brzuszka.

11. Data: 2005-05-03 05:47:03

Temat: Re: Pozbyć się brzuszka.
Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2005 22:38:59 +0200,
chuc.prosze.usun.to.przed.wyslaniem.wiadomosci.do.mn
i...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com
napisał(a):

> ps2. aby stracić brzuch nie trzeba robić brzuszków- tak jak ktoś zauważył-
> obciążają kręgosłup, poza tym... są mało efektywne... aby pokazać mięśnie
> brzucha trzeba mieć <10 % tłuszczu w masie całkowitej...

Bo brzuszki to głównie ćwiczenie na poprawienie mięśni - prawidłowo
wykonywane (bardzo lekkie uniesienie) nie obciążają kręgosłupa. Przy złym
wykonywaniu czuć obciążenie na plecach, a powinien jedynie brzuszek
"palić".

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

12. Data: 2005-05-03 05:49:05

Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2005 20:57:07 +0000 (UTC), Chyna napisał(a):

> Tylko muszę podejść do sprawy z konsekwencją ;).

To droga do sukcesu - tylko tak zobaczysz rezultaty. Poza tym musisz
jeszcze wziąść pod uwagę, że są różne typy budowy (są kobiety, które mimo
ćwiczeń nie osiągają całkiem płaskiego brzuszka).

13. Data: 2005-05-03 07:34:04

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonywane (bardzo lekkie uniesienie) nie obciążają kręgosłupa. Przy złym
> wykonywaniu czuć obciążenie na plecach, a powinien jedynie brzuszek

Sa proste urzadzenia do tego typu cwiczen i rzeczywiscie (jak sie dobrze
cwiczy) nie odrywa sie wtedy odcinka ledzwiowego od ziemi.

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

14. Data: 2005-05-03 07:44:06

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris napisał(a):

> ja probowalem brzuszki, trzaskalem po 100 dziennie, roznych cwiczen, ale
> strasznie to:
> 1. meczace
> 2. nudne
> 3. obciazajace kregoslup

łomatkoboska...

to jak Ty te brzuszki wykonujesz...

po za tym są różne rodzaje brzuszków... w zależności np od tego w
jakiej pozycji trzymasz nogi...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

15. Data: 2005-05-03 08:19:11

Od: "Chyna " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a):

> łomatkoboska...

;)

> to jak Ty te brzuszki wykonujesz...

Obserwuję dyskusję...
Znaczy, powinno się na pewno (z tego, co skapowałam do tej pory) nie dotykać
głową kolan, ale unosić ciało lekko?
Tak, aby nie przeciążając kręgosłupa jednocześnie mocno spracować brzuch?

I jeszcze coś, Emi - ten Koontz w sygnie... Witaj w klubie ;>

Pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

16. Data: 2005-05-03 08:22:26

Temat: Re: Rowerek a rowerek.
Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest różnica pomiędzy pedałowaniem na zewnątrz a pedałowaniem w domu (za
wyjątkiem tego, że w rowerku na domu się nie opalisz i `nudzisz` ;). Czy dla
mięśni są zasadnicze różnice czy też można z powodzeniem "jeździć" w domu?

Pozdr,
Chyna.

17. Data: 2005-05-03 11:56:38

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyna napisał(a):
> [...]
> mięśni są zasadnicze różnice czy też można z powodzeniem "jeździć" w domu?

jeżdżąc na świeżym powietrzu lepiej sie dotleniasz :)

18. Data: 2005-05-03 12:21:22

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyna napisał(a):

> [...]
> głową kolan, ale unosić ciało lekko?
> Tak, aby nie przeciążając kręgosłupa jednocześnie mocno spracować brzuch?

cos gdzieś :)

moze opiszę sposób jaki pokazał mi jakis czas temu trener na siłowni...

kładziesz sie na plecach, nogi ugiętę w kolanach pod kątem prostym(!)
kładziesz na jakimś krześle albo pufie, ale nie za wysokim i nie za
niskim... ręce kładziesz skrzyżowane na piersim, nie zginaj karku ku
nogom, staraj się aby był mneij wiecej przedłużeniem części piersiowej
kręgosłupa... to tyle o pozycji wyjściowej

a co do samego ćwiczenia...

na początku zaczynamy od 15 powtórzeń w jednej serii...

lekko unosimy ramiona, tj górną część tułowia, niewysoko, tylko tyle ile
potrzeba aby napiąć całkowicie mięśnie (na początku, jeżeli nie czujesz
czy to już możesz sobie położyć rękę na brzuchu, sama się przekonasz ile
musisz sie podnieść) w tym czasie patrzymy do góry, brodę ciągniemy "do
sufitu" (aby nie nadwerężać karku), po czym lekko opadasz, ale nie do
końca, tak aby nie dotknąć ziemi, i z powrotem się unosisz, tak do końca
serii - dopiero wtedy kładziesz się całkiem na podłodze, podciągasz
kolana do piersi aby twoje mięśnie odpoczęły, po chwili rozpoczynasz
drugą serię...

ważne wskazówki:
-ćwiczenie wykonuj naprawdę powoli(!), na spokojnie, nigdzie sie nie
spiesz (!), tu nie chodzi o to, aby wykonać jak najwięcej brzuszków,
tylko żeby wykonywać je dokładnie...
-"podnoś się" na wydechu, opadaj na wdechu - bardzo ważne abyś spokojnie
i miarowo oddychała, aby mięsnie i cały Twój organizm był dobrze natleniony
-napinaj mięśnie nie tylko unosząć się ale i opadając !! większość osób
robi tak, że unosząć się pracują mięśniami, a potem bezwładnie opadają,
co jest dużym błędem i takie ćwiczenie jest mało efektywne... mięśnie
mają pracować zarówno przy podnoszeniu jak i obniżaniu tułowia, szybkość
wykonywania tych dwóch ruchów powinna być jednakowa, napięcie mięśni
podobne...

na początku zaczynaj od 3 serii po 15 powtórzeń, póżniej systematycznie
zwiększaj ilość... aż dojdziesz np do 30 powtórzeń i 4 serii (chyba
tak to było, dawno mnie na siłowni nie było :)

bardzo ważna jest systematyczność, minimalnie 2-3 razy w tygodniu

to chyba wszystko... a przynajmniej na ten moment nie przychodzi minic
więcej do głowy... :)

> I jeszcze coś, Emi - ten Koontz w sygnie... Witaj w klubie ;>

hehe :)

19. Data: 2005-05-03 12:23:29

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> jeżdżąc na świeżym powietrzu lepiej sie dotleniasz :)

Poza wiekszym stezeniem tlenu w otoczeniu jakze istotnego w procesie
beta-oksydacji kwasow tluszczowych, mamy lepsze chlodzenie (pot paruje a nie
scieka kroplami z ciebie, do tego czynnik chlodzacy wiatru sprawia ze nawet
przy 30C nie jest zle, a w pomieszczeniu trudno wytrzymac). No i na rowerze
mozna za kazdym razem pojechac gdzies gdzie sie jeszcze nie bylo, a wiec
wartosci poznawcze :-P

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

20. Data: 2005-05-03 15:23:04

Od: "Piotr" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co jest zdrowsze? bieganie, oczywiscie w odpowiednim obuwiu co by stawow
nie uszkodzic..tak rano o 6 lub wieczorem calkiem....czy moze rower?? na
ktorym sie siedzi (o jajka trzeba dbac ;) i nie do konca rozciaga nogi...
pzdr.

Czy to może być alergia?
Zespół Sweet'a
gdzie w Rzeszowie fachowo :płukanie okrężnicy?
katar a monitory CRT
"Strzelanie palcami"...