Pozbycie sie kreta

41. Data: 2003-06-02 19:14:10

Temat: Re: Re:było- Pozbycie sie kreta - kolejna awantura
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "huck" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
news:bbfiba$23mo$1@news2.ipartners.pl...
> cze
> ja tu goscinnie :)
> tak sobie czytam i mysle ze najzacieklejsi obroncy kretów sa
> wegetarianami
> no bo precież te malutkie prosiaczki.................cielaczki i
> kurczaczki

Uwielbiam schabowe, reszta mięcha też wisi smętnym kalafiorem....
Nie potrafię tylko zrozumieć po co ta masowa eksterminacja kretów,
zwierzątek nieszkodliwych, wręcz pożytecznych.
Nie wspomnę, że jest to gatunek zagrożony, który znajduje się pod ochroną...
I to co napisał wcześniej Michał... jest pewien pułap i różnica między
zabijaniem dla jedzenia i zabijaniem dla równego trawnika.
To dokładnie tak jak z zabijaniem wielu zwierząt dla kłów, skóry itd...

I jeszcze nasuwa mi się taka refleksja...
Skoro krety są pod ochroną, kto dopuszcza do sprzedaży środki chemiczne?

> PS na marginesie krety i kretowiska to mi wisza smetnym kalafiorem
> tepic nie bede
> bo ekosystem etc... ale nie rzucam sie ze szpadelm na ludzi ktorzy to
> robia

Nie umiałabym szpadlem szczura, chyba że w obronie własnej...
Tym bardziej drugie człowieka dlatego, ze ma inne podejście do życia ...

Pozdrawiam
Marta

42. Data: 2003-06-02 19:37:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marta
>

> Nawet w obronie własnej nie umiałabyś szczura szpadlem palnąć:)
Szczur to szczwany lis:)

Pozdrawia boletus

43. Data: 2003-06-02 19:41:32

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Szczur to szczwany lis:)

Pewnie tak, ale to miał być jaskrawy przykład miękkiego serca:-)

Pozdrawiam
Marta

44. Data: 2003-06-02 20:15:19

Temat: Re: Pozbycie sie kreta - kolejna awantura
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:3bf8.0000065c.3edb239d@newsgate.onet.pl

> Hejka. Ja też biję brawo i czekam z niecierpliwością na kolejne posty.
> Nareszcie boletus ma konkurencję. :-)
> Pozdrawiam oczekująco Ja...cki

Nieprawda:)Boletus najczęściej gaworzy na grupie z Tadziem.
Wychodzi nas to znacznie taniej niż przez telefon:)

Karty na grupie dawno rozdano i boletus nikomu nie
wchodzi w paradę.Ostatnio trochę pisałem o ogrodowej
faunie,ale zauważywszy wybuchające kłótnie
z powodu stworków,przestałem.

Prawdopodobnie jestem jedynym,który nie ma kreta
i miał go nie będzie-ze względu na nietypowe
położenie działki.Dlatego problem tego skądinąd
pięknego,miłego,ciepłego i sympatycznego
zwierzątka mnie nie dotyczy,hehehe:)))

Pozdrawia boletus

45. Data: 2003-06-02 20:27:38

Temat: Odp: Pozbycie sie kreta - kolejna awantura
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i miał go nie będzie-ze względu na nietypowe
> położenie działki.Dlatego problem tego skądinąd
> pięknego,miłego,ciepłego i sympatycznego

Ja też nie mam mimo, że położenie działki typowe.
A nietypowe to na dachu ?

Pozdrowienia - Zosia

46. Data: 2003-06-02 20:29:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Marta
>
> Wiem.Napisałem,aby ów spec od polowania szpadlem
na krety spróbował zmierzyć się ze szczurem:)
Najlepiej wędrownym.

Pozdrawia boletus

47. Data: 2003-06-02 20:40:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Ja też nie mam mimo, że położenie działki typowe.
> A nietypowe to na dachu ?
>
> Pozdrowienia - Zosia

Hehehe:) Na ziemi,ale przezornie podniosłem swój
teren.Przyczyna-częste wylewy małej rzeczki,
która płynie w granicy od północy.
Sąsiedzi nie poszli w moje ślady(to hanysy,a hanysy
są najmądrzejszą nacją na świecie) i zalewani są
średnio 3-4 razy w roku:)))
Poza tym mam na działeczce jeże.

Pozdrawia boletus

48. Data: 2003-06-02 21:16:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bbgb9f$rld$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Prawdopodobnie jestem jedynym,który nie ma kreta
> i miał go nie będzie

W sprawie wrozenia na przyszlosc wolalbym sie nie wypowiadac,
ale aktualnie ja chyba tez nie mam. Mam za to coraz wiecej krolikow.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

49. Data: 2003-06-02 21:58:41

Temat: Re: Pozbycie sie kreta
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wyłączenie spod ochrony na terenie zamkniętych ogrodów wcale nie oznacza
> pozwolenia na ich zabijanie.  Można je tylko stamtą płoszyć, ewentualnie
> przenosić w inne miejsce ( ale absolutnie gniazd z młodymi nie).
> Warto się zapoznać z rozporządzeniem o gatunkach chronionych, szczególnie
> przydałoby się to dziennikarzom którzy potem wypisują podobne bzdury w
> gazetach.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Oczywiście ze tak - i dlatego w sklepach nie ma trucizny na krety czy
zabijających je pułapek...
mój sasiad tak ma na pieńku z kretami ze trucizny i kleszcze na krety
sprowadził z Francji

Ale w tym wątku chodzi juz o co innego - dlaczego obrońcy kretów sami
najchetniej waliliby w łeb łopatą tych którzy tej łopaty urzywaja przeciw kretom

Jack

50. Data: 2003-06-02 22:16:47

Temat: Odp: Pozbycie sie kreta
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> Ale w tym wątku chodzi juz o co innego - dlaczego obrońcy kretów sami >
najchetniej waliliby w łeb łopatą tych którzy tej łopaty urzywaja przeciw
kretom

Może łby mają większe i łatwiej trafić???
Pozdrawiam :-)
Janusz

Trawa vel laka
masz szambo, sławojkę musisz tu zajrzeć