Pozdrawiam próbujących sił ...

11. Data: 2003-06-02 01:20:47

Temat: Re: Pozdrawiam próbujących sił ...
Od: "*szaaa*" <s...@t...wytnij.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rentoon" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
news:batu24$1ts8$1@foka.acn.pl...
| Twoja wypowiedz przypomina o pewien specyfik charakterystyczny dla
| uzaleznionych w koncowej fazie leczenia.
| Po pierwsze " swiatla na mnie, ja wygralem z nalogiem i mnie juz nie
zabije
| podczas gdy tylu ludzi bierze czy pije nadal "

Nie jestem uzależniona. Obserwuję to w mojej rodzinie.
A zatem błędna diagnoza i zbyt szybka ocena.

12. Data: 2003-06-07 08:18:08

Temat: Re: Pozdrawiam próbuj?c
Od: massif <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak do tej pory najlepsze rezultaty daje świadome powstrzymywanie się
>od picia, terapia behawioralna, uczestnictwo w programie samopomocowym
>AA. I to na dodatek wszystkie trzy jednocześnie.
>A wracając do meritum - niepijący alkoholik jest również alkoholikiem
>:)

to wszystko mnie tak wystraszylo ze musze zadac bycmoze banalne
pytanie. czy w swietle tego wypicie od czasu do czasu drinka
przyczynia sie jakos do tego "bycia be" czy tak jak to slysze od
wiekszosci jest wrecz zdrowe?

13. Data: 2003-06-12 07:06:31

Od: "..::HESS::.." <h...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Jun 2003 10:18:08 +0200, massif <t...@s...pl>
mozolnie wstukał/a w klawiszki:

> [...]
>pytanie. czy w swietle tego wypicie od czasu do czasu drinka
>przyczynia sie jakos do tego "bycia be" czy tak jak to slysze od
Alkohol jest dla ludzi, nie jestem jego wrogiem.
Jedyną sprawa na którą trzeba zwrócić uwagę jest to co alkohol robi w
życiu danego człowieka.
Są ludzie pijący duże ilości alkoholu i nie mający żadnych (no prawie)
problemów z tym związanych.
Natomiast inna osoba pijąca małe ilości alkoholu dość nieregularnie
może sie bardzo szybko uzależnić.
Na to nie ma regóły i nie ma żadnej gwarancji że się jest bezpiecznym.
Natomiast kto się uzależni a kto nie?
Też nie ma recepty, można próbować zrobić test, ale nie będzie on na
pewno 100% pewnością że nas to nie dotknie.
Pozdrawiam :)
--
..::HESS::..
^^Wyciągaj z kosza na śmieci rzeczy,^^

14. Data: 2003-06-12 21:55:57

Temat: Odp: Pozdrawiam próbujących sił ...
Od: "Krzysiek" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *szaaa* <s...@t...wytnij.op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbe8sl$283$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> albo
>
> Jak wspomniałam, kto nie próbował, nie wie jakby to było w jego przypadku.
> Więc jaki szacunek, awansem?

> mniej
>
> To jest moje zdanie, które mam prawo tu wyrazić.

> Odpozdrawiam również.

Szacunek za to, że nie dał się oszukać, za swego rodzaju mądrość. Co nie
znaczy że tym którym się udało się nie należy, broń Boże.
A do własnego zdania masz prawo, jak każdy...

Krzysiek
k...@p...com
k...@w...ps.pl

15. Data: 2003-06-15 20:38:38

Od: "*szaaa*" <s...@t...wytnij.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...com> napisał w wiadomości

| Szacunek za to, że nie dał się oszukać, za swego rodzaju mądrość. Co nie
| znaczy że tym którym się udało się nie należy, broń Boże.
| A do własnego zdania masz prawo, jak każdy...

;-)))

mam pytanko o serwery news w USA
Re: Suma nalogów...
Re: Papierosy