Pożeczka

11. Data: 2006-04-26 22:45:04

Temat: Re: Pożeczka
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e2ncqr$caa$1@news.onet.pl...

> Sprawdź czy nie ma wielkopąkowca i czy nie jest
> zaatakowana przez przeziernika.
> O cięciu poczytasz w sieci.
> Takiej staroci nie przesadzałbym,
> mnożenie przez odkłady nie jest trudne.

Wzgledna staroc. Mam porzeczki w podobnym wieku albo i starsze i jesli nie
zostaly przez te wszystkie lata zaatakowane przez jakis grzyb, to rodza
ladnie :)
Wieszkosc starych porzeczek w roznych okolicznosciach juz wypadla ale nie
wszystkie.
Wielkopakowca oczywiscie zwalczaj :)
Przesadzajac niewiele ryzykujesz a sadzonki zrobic mozesz oprocz tego. Moim
zdaniem w tym sezonie na sadzonki zdrewniale pozno.

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2006-04-27 00:45:39

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> Hejka. W licencjonowanej szkółce dwuletnia, ogromna sadzonka porzeczki
> (konkretnie p. czarnej "Titania") kosztuje niecałe 2 złote. Może warto
kupić
> coś porządnego?

A jak już mówimy o porzeczkach...mam Titanię i Tritona w sumie 5 krzaczków.
Ale cała rodzina uwielbia wyżerac prosto z krzaczka i chętnie bym jeszcze
dosadziła, Triton wydaje mi sie smaczniejszy ale może są jakies jeszcze
lepsze odmiany? Poradzcie jaką kupić?

--
ewa

13. Data: 2006-04-27 03:05:03

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

MM wrote:
> Chyba chodzi o porzeczki?

Kiedyś była taka zagadka: jakie są ulubione owoce Gierka?
Odpowiedź była: zielone pożyczki.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2006-04-29 12:31:47

Od: " Halina" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> Hejka. W licencjonowanej szkółce dwuletnia, ogromna sadzonka porzeczki
> (konkretnie p. czarnej "Titania") kosztuje niecałe 2 złote. Może warto kupić
> coś porządnego?

Czarne odpadają, wszystkie jakie miałam trafiło złe. Czerwoną mam i lubie
właśnie tę, jest wysoka i właśnie pasuje mi gabarytami, no i ma pewna wartość
sentymentalną :). A wlicencjonowanej szkółce ojciec kupił lobo, nie wiem co to
wyrosło ale lobo toto napewnoo nie jest, no chyba że jest jakas letnia odmiala
lobo - jednodniowa, na drugi dzień po zerwaniu już nie jest smaczna.

Gdzie kupie żywopłot na śląsku?
Poskrzypki w ataku!
ZAJEFAJNIE
brzoskwiniom mowimy papa:(