importowane mrówki :>

1. Data: 2006-04-25 12:10:48

Temat: importowane mrówki :>
Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mąż przywiózł z Włoch drzewko: Clementynkę - kłopot w tym, że razem z nią
gniazdo mrówek w doniczce
:( Rozłazi mi sie to towarzystwo po balkonie a ja nie wiem, co z tym
zrobić - otrzepać korzenie z ziemi i pasażerów na gapę i posadzić w nowej
ziemi, czy podlać jakimś specyfikiem? Nie chcę zniszczyć roślinki, bo jest
śliczna i właśnie kwitnie. Pomóżcie...
Agnieszka

2. Data: 2006-04-25 17:08:47

Temat: Re: importowane mrówki :>
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówki radziłbym jednak zniszczyć, bo będzie to zanieczyszczenie środowiaka
obcym gatunkiem... Jak się porozłażą to będzie klęska...
A faktycznie otrzepać korzenie z ziemi i zasadzić w nowej. Z tym, że ziemię
z pasażerami na gapę, należy spalić...

Marek

Pożeczka
Gdzie kupie żywopłot na śląsku?