Pożegnanie

1. Data: 2002-12-16 07:09:51

Temat: Pożegnanie
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie przestałem mieć rodzinę.

Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
p.s.rodzina. Chyba nie. Dlatego też muszę się, z bólem, z wami
pożegnać.

Przy okazji mogę teraz jeszcze raz potwierdzić - z własnego
doświadczenia!!! - rozstanie jest równie bolesne w przypadku związku
formalnego jak i nieformalnego. W przypadku konkubinatu jest jednak
znacznie lepiej ze względu na to że żadne obce osoby nie włażą
człowiekowi z butami w rozerwane serce.

Pozdrawiam
i Żegnam wszystkich

Qwax

Ps. dla zainteresowanych
q...@p...gazeta.pl

2. Data: 2002-12-16 07:15:25

Temat: Re: Pożegnanie
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Właśnie przestałem mieć rodzinę.

> Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
> p.s.rodzina. Chyba nie. Dlatego też muszę się, z bólem, z wami
> pożegnać.

Oczywiscie, że masz prawo - jesteś częscią tej grupy i nie wyobrazam sobie
wątków bez Twoich komentarzy. Fakt zmiany Twojej sytuacji rodzinnej nie ma
tu nic do rzeczy - po prostu masz jeszcze jedno doswiadczenie wiecej.

> rozstanie jest równie bolesne w przypadku związku
> formalnego jak i nieformalnego

A czemu miałoby byc inaczej?

Pozdrawiam, do poczytania wkrótce mam nadzieje

HaNkA

3. Data: 2002-12-16 08:18:59

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> schrieb im Newsbeitrag news:9408-1040022424@213.17.138.62...
> Właśnie przestałem mieć rodzinę.
Nie zazdroszcze :((

> Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
> p.s.rodzina. Chyba nie. Dlatego też muszę się, z bólem, z wami
> pożegnać.
Mysle ze teraz p.s.rodzina jest ci jeszcze bardziej potrzebna, jesli
potrafisz korzystac z jej pomocy. Jest tu wielu ludzi ktorzy Cie lubia, a
chyba teraz jak nigdy powinienes uslyszec jakies dobre slowo.

> Pozdrawiam
> i Żegnam wszystkich
Pozdrawiam i do ...... no wlasnie jak sie mowi na grupie? poczytania? :-))
Mam nadzieje:-)
Andrzej

4. Data: 2002-12-16 08:28:59

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:9408-1040022424@213.17.138.62...
> [...]
> formalnego jak i nieformalnego. W przypadku konkubinatu jest jednak
> znacznie lepiej ze względu na to że żadne obce osoby nie włażą

Qwax twardzielu, przecież to że się rozstałeś bylo też Twoją decyzją.
Postępujesz zgodnie ze swoimi zasadami i im zawsze bedziesz chciał pozostać
wierny.

Jacek

5. Data: 2002-12-16 09:09:23

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Właśnie przestałem mieć rodzinę.

:-(((

> Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
> p.s.rodzina. Chyba nie. Dlatego też muszę się, z bólem, z wami
> pożegnać.

No, pewnie. I pewnie bedziesz swoj bol zzeral w samotnosci? :-0 Ani
mi sie waz! Masz zagladac tu jak najczesciej! :)

> Przy okazji mogę teraz jeszcze raz potwierdzić - z własnego
> doświadczenia!!! - rozstanie jest równie bolesne w przypadku związku
> formalnego jak i nieformalnego.

Pewnie, ze tak. Fakt posiadania lezacego w szufladzie papierka nie
zmienia niczego.
--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

6. Data: 2002-12-16 09:24:50

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Właśnie przestałem mieć rodzinę.

Twoja umiejetność do zaskakiwania grupowiczów swoimi
zwięzłymi wupowiedziami jest mi dobrze znana, ale w tym
momencie to juz przesadziłeś i nie pozostaje nic innego, jak
wyrazić słowa ubolewania z zaistniałej sytuacji, dodatkowo
smutnych, że stało sie to przed świętami, których charakter
wyłączając nawet aspekt religijny jest chyba dla każdego
jednoznaczny.

> [...]
grupie
> p.s.rodzina. Chyba nie. Dlatego też muszę się, z bólem, z

Nie jest nigdzie przyjęte, że członkowie grupy rodzinnej
muszą być "praktykującymi", więc nie widzę powodów dla
których miałbyś się z nami żegnać. Raczej wprost przeciwnie
daj ludziom szansę cię pocieszać lub raczej podtrzymywać na
duchu. No chyba, że faktycznie uważasz, że ludzie sie tutaj
pałętają. Myślę, że jednak przywitasz się z nami ponownie.
Jeśli nie dzisiaj czy jutro, to na pewno za jakiś czas.
Trzymaj się.
Sokrates

7. Data: 2002-12-16 09:28:37

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisał(a):

> Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
> p.s.rodzina.

To wiedz, że masz :)

> Chyba nie.

Chyba nie "nie".

> Dlatego też muszę się, z bólem, z wami
> pożegnać.

Człowieku dobry. Daj spokój. Wiem, że ciężko. Wiem, że boleśnie. Ale nie
sprawiaj dodatkowego bólu sobie i nam pisząc takie słowa.

> Pozdrawiam
> i Żegnam wszystkich

Qwax? Żartujesz? Prawda?

Pozdrawiam,
Nela

8. Data: 2002-12-16 09:32:12

Temat: Re: Pozegnanie
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Załamałam się :((( Znowu mój durny reader do newsów skiepsćił nagłowek.
Pozwalam sobie raz jeszcze wysłać ze spolszczonym. Wybaczcie :((( Coś z
tym zrobię, tylko jeszcze nie wiem jak.

Qwax napisał(a):

> Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
> p.s.rodzina.

To wiedz, że masz :)

> Chyba nie.

Chyba nie "nie".

> [...]

Człowieku dobry. Daj spokój. Wiem, że ciężko. Wiem, że boleśnie. Ale nie
sprawiaj dodatkowego bólu sobie i nam pisząc takie słowa.

Qwax? Żartujesz? Prawda?

Pozdrawiam,
Nela

9. Data: 2002-12-16 09:33:54

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Załamałam się :((( Znowu mój durny reader do newsów skiepsćił nagłowek.
Pozwalam sobie raz jeszcze wysłać ze spolszczonym. Wybaczcie :(((
Coś z tym zrobię, tylko jeszcze nie wiem jak.

A w temacie:

Qwax napisał(a):

> Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
> p.s.rodzina.

To wiedz, że masz :)

> Chyba nie.

Chyba nie "nie".

> [...]

Człowieku dobry. Daj spokój. Wiem, że ciężko. Wiem, że boleśnie. Ale nie
sprawiaj dodatkowego bólu sobie i nam pisząc takie słowa.

Qwax? Żartujesz? Prawda?

Pozdrawiam,
Nela

10. Data: 2002-12-16 09:45:54

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy mam jakiekolwiek prawo do pałętania się po grupie
> p.s.rodzina. Chyba nie. Dlatego też muszę się, z bólem, z wami
> pożegnać.

Nie odchodź, proszę !
Bardzo lubię Ciebie czytać :-))

Pozdrowienia.

Basia

Jakoś tak...
Podejme sie pracy nad dzieckiem uposledzonym.
(...)ciąg dalszy historii...
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
Pozyczk a rodzinie - jak?