Pożegnanie.

101. Data: 2010-05-07 07:59:17

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hs0gmm$914$1@news.onet.pl...

> Piotrek

Nie potentegowaly Ci się nicki z rana przypadkiem?

--
Pozdrawiam - Aicha

102. Data: 2010-05-07 08:14:16

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 14:30, Magdulińska pisze:
> Wszystkim dziękuję.
> Za wszystko, co niemiłe napisałam - przepraszam i proszę o wybaczenie.
> Ja też Wam wybaczam.
> Było miło, ale ... nadszedł mój czas.
>
> Żegnajcie.

Moi Mili,

Dziękuję za tyle ciepłych słów, dobre rady i wsparcie.
Ja już nie wiem, co myśleć i co robić.
Proszę Was tylko o modlitwę w Naszej intencji.
Z góry składam serdeczne Bóg zapłać.

Pozdrawiam Was Wszystkich
Magda

103. Data: 2010-05-07 08:20:35

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> Do nauki gospodarką emocjonalną nikt nikogo nie zmusza
> stąd i tyle tępaków.
> I piszczy potem taka jedna, że ma ogromny deficyt w zaspokojeniu
> elementarnych potrzeb psychicznych albo wymądrza się jakiś
> młotek, że on to kocha na maxa, a jak ktoś tak nie kocha
> to jest przecież upośledzony.
> Niestety, człowiek nie ma zaprogramowanych wiedzy i umiejętności
> w genach i ich zdobycie wymaga odrobiny pracy,
> jednak IMO trzeba tą pracę wykonać nawet jak nie ma wyraźnego
> imperatywu społecznego, bo inaczej prędzej czy później to wyjdzie

PS. przepraszam za zamieszanie, ale wygląda na to,
że mój Thunderbird zaktualizował się automatycznie do wersji 3.
Niestety, odinstalowanie tej wersji jest jeszcze gorsze w skutkach
niż aktualizacja, dlatego na pewno warto zrobić sobie co jakiś
czas kopię klienta poczty i w takim przypadku przywrócić z niej
poprzednią wersję.
Thunderbird v3 to straszna poracha i przestrzegam
wszystkich przed nim.
Piotrek

104. Data: 2010-05-07 08:31:15

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> [...]
>
> Dziękuję za tyle ciepłych słów, dobre rady i wsparcie.
> Ja już nie wiem, co myśleć i co robić.
> Proszę Was tylko o modlitwę w Naszej intencji.

No popatrz, tylu tutaj speców od miłości,
ale żaden nie potrafił Ci jakoś pomóc.
Żenujące.
Piotrek

105. Data: 2010-05-07 08:35:28

Temat: Re: Po egnanie.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" napisał:

> mówią jak boli głowa to trzeba pyfanzolić młotkiem po palcu...ale
> to tak ile fabryka dała...ponoś ból głowy przechodzi w sekunde ;)

Albo wsadzić rękę (do łokcia) pod kran z zimną wodą na kilka minut. No
ale to
trochę dłużej trwa wtedy ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

106. Data: 2010-05-07 08:37:47

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-07 10:31, Piotr pisze:

> No popatrz, tylu tutaj speców od miłości,
> ale żaden nie potrafił Ci jakoś pomóc.
> Żenujące.
> Piotrek
Bo kiedy wszelkie środki nasenne nie działają, nie ma lekarstwa na
krwawiące serce, żal, ból, rozpacz, tęsknotę, osamotnienie..............
Można zabić siebie, ale nie można zabić prawdziwej miłości...

107. Data: 2010-05-07 08:37:59

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dokładnie tak myślałam.

Zamiast myslec (co ci szkodzi) byc wsparla przyjaciolke w niedoli. Czyz
nie tak robia prawdziwi chrzescijanie?
I.

108. Data: 2010-05-07 08:38:24

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> No popatrz, tylu tutaj speców od miłości,
> ale żaden nie potrafił Ci jakoś pomóc.
> Żenujące.
> Piotrek
Nic tak nie boli, jak miłość.

109. Data: 2010-05-07 08:38:57

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Bo kiedy wszelkie środki nasenne nie działają, nie ma lekarstwa na
> krwawiące serce, żal, ból, rozpacz, tęsknotę, osamotnienie..............
> Można zabić siebie, ale nie można zabić prawdziwej miłości...

Dlatego też rozsądnie jest mieć jakąś kopię bezpieczeństwa.
Na drugi raz zapamiętaj sobie, że co 2 miłości, to nie jedna,
a nic nie jest idealne i wszystko może sie popsuć ;-)
Piotrek

110. Data: 2010-05-07 08:49:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy to ten sam Apollo, po którym kilka miesięcy temu płakałaś?

Czyli hitoria milosna (romans, znaczy) w odcinkach...
I.

Proroctwo o
leczenie homo?
Re: ŁGARSTWA WAJDY CZYLI WAJDOLENIE