Pożegnanie.

111. Data: 2010-05-07 08:53:50

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Izabela" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

> Bylo ostrzec - myslalem, ze umre... ten koles jest narabany czy co?

Pan M. musi sobie chyba przytrzymywac ustami sztuczna szczeke, zeby mu
nie uciekla. Tak to jest, jak sie komus na stare lata wydaje, ze jest
nadal gwiazd(eczk)a, jaka byl 30 lat temu.
I.

112. Data: 2010-05-07 08:57:13

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> ProszÄ? Was tylko o modlitwÄ? w Naszej intencji.
> Z gĂłry skĹ?adam serdeczne BĂłg zapĹ?aÄ?.

Kochasz sie w zonatym facecie (o ile dobrze zrozumialam) i prosisz o
modlitwe za wasza milosc? Przeciez on slubowal innej przed oltarzem,
czyli przed Bogiem.
I.

113. Data: 2010-05-07 08:58:28

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:58, Piotr pisze:

> Wiedziałem, że jest żonaty i żona jednak go w końcu zrozumie.
> Sorry, ale chyba masz pecha.
> Piotrek
Nie, nie ma ma żony.
Z takim bym się nie zadała.

114. Data: 2010-05-07 08:58:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał:

> Pan M. musi sobie chyba przytrzymywac ustami sztuczna szczeke,
> zeby mu nie uciekla. Tak to jest, jak sie komus na stare lata wydaje,
> ze jest nadal gwiazd(eczk)a, jaka byl 30 lat temu.

Czyli jak ma 60+, to powinien się schować w mysią dziurę i udawać, ze nie
żyje, aby nie drażnić młodych i dynamicznych?

--
Pozdrawiam - Aicha

115. Data: 2010-05-07 09:01:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast myslec (co ci szkodzi) byc wsparla przyjaciolke w niedoli.
> Czyz nie tak robia prawdziwi chrzescijanie?

Ixi wydała wyrok i wykonała, a Piotruś był adwokatem diabła. Czyż to nie
piękne, taki team?

--
Pozdrawiam - Aicha

116. Data: 2010-05-07 09:03:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Czyli jak ma 60+, to powinien się schować w mysią dziurę i udawać, ze nie
> żyje, aby nie drażnić młodych i dynamicznych?

To juz jest Twoja iterpretacja.
Ja jedynie uwazam to, co napisalam - nie ma glosu 20 czy 30+ i to
slychac. Dla mnie slychac tak, ze oceniam ten wykon jako zenujacy.
I.

117. Data: 2010-05-07 09:04:56

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ixi wydała wyrok i wykonała, a Piotruś był adwokatem diabła. Czyż to nie
> piękne, taki team?

Wprost fantastyczny. No i ta biblia w tle... Dobrze na siebie wplywaja.
I.

118. Data: 2010-05-07 09:05:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jak ma 60+, to powinien się schować w mysią dziurę i udawać, ze nie
> żyje, aby nie drażnić młodych i dynamicznych?

hint: "jak sie komus wydaje", a nie "kazdy ma sie schowac"

119. Data: 2010-05-07 09:06:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hs0l1c$eum$1@inews.gazeta.pl...

> To juz jest Twoja iterpretacja.
> Ja jedynie uwazam to, co napisalam - nie ma glosu 20 czy 30+ i to slychac.
> Dla mnie slychac tak, ze oceniam ten wykon jako zenujacy.

Wyżen.

120. Data: 2010-05-07 09:08:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hs0l1c$eum$1@inews.gazeta.pl...

> Wyżen.

Niezly neologizm. Choc za miekki jednak.
I.

Proroctwo o
leczenie homo?
Re: ŁGARSTWA WAJDY CZYLI WAJDOLENIE