Pożegnanie.

141. Data: 2010-05-07 09:32:46

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hs0mc6$eum$8@inews.gazeta.pl...

> O matko, lepiej nie pytaj o moje bezecne skojarzenia :-))

Wow! A my tu byly zaskoczone 24 cm.
Ja jedynie o konfesjonale czasami... W mlodosci.
I.

142. Data: 2010-05-07 09:33:45

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hs0mjp$eum$11@inews.gazeta.pl...

> Galowy brzmi lepiej.

Moze byc tez galowy gajowy. Jaki stroj galowy dla gajowego...? Sama
strzelba?
I.

143. Data: 2010-05-07 09:38:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hs0mo6$eum$12@inews.gazeta.pl...

> Wow! A my tu byly zaskoczone 24 cm.
> Ja jedynie o konfesjonale czasami... W mlodosci.
> I.

No bardzo was przepraszam, bardzo.
To się więcej nie powtórzy
(znaczy zachowam skojarzenia dla siebie :-PPP )

MK

144. Data: 2010-05-07 09:38:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hs0mq0$eum$13@inews.gazeta.pl...

> Moze byc tez galowy gajowy. Jaki stroj galowy dla gajowego...? Sama
> strzelba?

I kalepusz z prurkiem.

145. Data: 2010-05-07 09:38:19

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hs0mo6$eum$12@inews.gazeta.pl...

> No bardzo was przepraszam, bardzo.
> To się więcej nie powtórzy
> (znaczy zachowam skojarzenia dla siebie :-PPP )

Ja nie jestem swietojebliwa, wiec mnie nie przepraszaj. Chetnie
poznalabym wiecej skojarzen...
I.

146. Data: 2010-05-07 09:39:16

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hs0mq0$eum$13@inews.gazeta.pl...

> I kalepusz z prurkiem.

No, jasne! Kapelusz z prurkiem i strzelba.
I. (piatek z kosmatymi myslami...)

147. Data: 2010-05-07 09:41:55

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ile jeszcze masz tożsamości grupowiczów w swoim "zepsutym" czytniku,
> Miszczu?

Już jest dobry, choć ciągle otwiera mi się na drugim monitorze
i nie wiem jak go tego oduczyć.
A poza tym co to za różnica?
W czymś Ci to przeszkadza albo rzutuje jakoś na twoją tfurczość?
Piotrek

148. Data: 2010-05-07 09:42:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hs0n2i$eum$15@inews.gazeta.pl...

> Ja nie jestem swietojebliwa, wiec mnie nie przepraszaj. Chetnie poznalabym
> wiecej skojarzen...
> I.

Hahaha, nie ma! Za późno :-)))))

Się zobaczy, co mi do pstrokatego łba strzeli.

MK

149. Data: 2010-05-07 09:45:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i nie wiem jak go tego oduczyć.
> A poza tym co to za różnica?
> W czymś Ci to przeszkadza albo rzutuje jakoś na twoją tfurczość?

Może mu zagroź [czytnikowi] jakoś.... :-PPP, MK

150. Data: 2010-05-07 09:57:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał:

> Może mu zagroź [czytnikowi] jakoś.... :-PPP, MK

Najlepiej plonkiem :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Proroctwo o