Pożegnanie.

151. Data: 2010-05-07 09:58:24

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:

> Moi Mili,
>
> Dziękuję za tyle ciepłych słów, dobre rady i wsparcie.
> Ja już nie wiem, co myśleć i co robić.
> Proszę Was tylko o modlitwę w Naszej intencji.
> Z góry składam serdeczne Bóg zapłać.
>
> Pozdrawiam Was Wszystkich
> Magda

Ujawnić się obiektowi miłości.

152. Data: 2010-05-07 09:58:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" napisał:

> Już jest dobry, choć ciągle otwiera mi się na drugim monitorze
> i nie wiem jak go tego oduczyć.
> A poza tym co to za różnica?
> W czymś Ci to przeszkadza

Tak. Styl nie konweniuje mi z domniemanym nadawcą.

--
Pozdrawiam - Aicha

153. Data: 2010-05-07 10:01:32

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:

> [...]
>
> Dziękuję za tyle ciepłych słów, dobre rady i wsparcie.
> Ja już nie wiem, co myśleć i co robić.
> Proszę Was tylko o modlitwę w Naszej intencji.

Hm, 50 lat temu funkcjonował wierszyk:

Miłość to uczucie głupie
Zaczyna się na pocałunku
A kończy się na dupie...

Gorzej jak sie nie skończy.
Gdyby tak do mnie przyszła Syla z moim dzieckiem...

154. Data: 2010-05-07 10:04:41

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Tak. Styl nie konweniuje mi z domniemanym nadawcą.

Nie znasz ani jednego, ani drugiego
więc się tylko czepiasz.
Piotrek

155. Data: 2010-05-07 10:07:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" napisał:

> Nie znasz ani jednego, ani drugiego
> więc się tylko czepiasz.

Widze, że przejąłeś od Ixi pakiet z wszechwiedzą. Gratulacje!
(oczywiście, prawdziwy powód "przeszkadzania" jest inny, ale Ty go nie
zrozumiesz, więc i tak nie będę pisać)

--
Pozdrawiam - Aicha

156. Data: 2010-05-07 10:09:44

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> No, jasne! Kapelusz z prurkiem i strzelba.
> I. (piatek z kosmatymi myslami...)

Może by tak jednak dać innym szansę, co????
Urządźmy loteryjkę!!

Qra, kosmata bez myśli

157. Data: 2010-05-07 10:10:38

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Może by tak jednak dać innym szansę, co????
> Urządźmy loteryjkę!!

Urzadzcie!
I.

158. Data: 2010-05-07 10:11:56

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Zaraz się dowiemy (jak nas jakaś litościwa dusza za węgło wypchnie), że
> JŚK ma uprawnienia i szczelbę. I że sam zdecyduje czy i kiedy ;)

Mnie może już (i tak mam bliżej niż dalej). Ale obawiam się, że w opcji
proponowanej przez Marchewkę to mnie Ixi swą piersią miłosiernie osłoni.

Qra
--
Dorastanie ma w sobie gorycz, bo gdy w życiu zaczynają się kobiety, to
kończy się święty spokój.

159. Data: 2010-05-07 10:13:27

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ghost <g...@e...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Etam, sa tacy co daja rade, ale ten kolo wyjatkowo jeczy.

Może coś biorą? Geriawitę czy inne świństwo

Qra

160. Data: 2010-05-07 10:15:47

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Czy gromnice w kosciolach tez sa w tym celu?

Pod warunkiem, że nie są wypalonymi do długości 24cm ogarkami.

Qra

Proroctwo o
leczenie homo?
Re: ŁGARSTWA WAJDY CZYLI WAJDOLENIE