Pożegnanie.

21. Data: 2010-05-06 19:47:45

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <n...@k...com> napisał w wiadomości
news:4be2b5df$0$17094$65785112@news.neostrada.pl...
> Wszystkim dziękuję.
> Za wszystko, co niemiłe napisałam - przepraszam i proszę o wybaczenie.
> Ja też Wam wybaczam.
> Było miło, ale ... nadszedł mój czas.
>
> Żegnajcie.

Było miło.:-)
Ale "żegnaj"? Czemu tak definitywnie?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

22. Data: 2010-05-06 19:47:51

Temat: Re: Po egnanie.
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-06 21:46, niebożę Magdulińska wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> O takim bólu, kiedy nie masz ochoty już żyć...........Domyśl się kiedy
> kobieta cierpi.

Będzie trudno. Ja generalnie nie cierpię. Wszystkiego.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

23. Data: 2010-05-06 19:48:22

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-05-06 21:46, nieboĹźÄ? MagduliĹ?ska wychynÄ?Ĺ?o i cichym
> gĹ?osikiem ryknÄ?Ĺ?o:

> BÄ?dzie trudno. Ja generalnie nie cierpiÄ?. Wszystkiego.

Mam to samo, siostro. Znasz jakis lek?
I.

24. Data: 2010-05-06 19:48:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał:

> A moze wcale nie byl wart twej milosci?

Jak każdy Apollo.

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2010-05-06 19:52:28

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-06 21:48, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Mam to samo, siostro. Znasz jakis lek?

Tak. Tyle że po jego zażyciu się często cierpi.

Qra

26. Data: 2010-05-06 19:52:54

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 21:48, Marchewka <s...@g...pl> wrote:

> Mam to samo, siostro. Znasz jakis lek?
> I.

mówią jak boli głowa to trzeba pyfanzolić młotkiem po palcu...ale to
tak ile fabryka dała...ponoś ból głowy przechodzi w sekunde ;)

\iza\

27. Data: 2010-05-06 20:00:21

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 21:48, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> siÄ?
>
> Jak każdy Apollo.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Odwieczny syndrom niezrozumiałej pogoni za typem uroczego bydlaka z
przerośniętym mózgiem.

\iza\

28. Data: 2010-05-06 20:00:28

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 21:47, Marchewka pisze:

> A moze wcale nie byl wart twej milosci?
> I.

Może...
Tylko dlaczego serce mi krwawi? Dlaczego pokochałam całym sercem,
bezwarunkowo?

29. Data: 2010-05-06 20:02:01

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Maj, 22:00, Magdulińska <n...@k...com> wrote:

> Może...
> Tylko dlaczego serce mi krwawi? Dlaczego pokochałam całym sercem,
> bezwarunkowo?

Magda...każdy tak kocha,i każdy tak samo cierpi niespełniony/zraniony,
nie jesteś wyjątkiem :)
\iza\

30. Data: 2010-05-06 20:03:15

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora