Pożegnanie.

31. Data: 2010-05-06 20:04:18

Temat: Re: Po egnanie.
Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:00, Izabela pisze:

> Odwieczny syndrom niezrozumiałej pogoni za typem uroczego bydlaka z
> przerośniętym mózgiem.
>
> \iza\

:'( :'( :'(

32. Data: 2010-05-06 20:10:54

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Może...
> Tylko dlaczego serce mi krwawi? Dlaczego pokochałam całym sercem,
> bezwarunkowo?

Bos kobieta? Nie bede rozwijac, co to dokladnie w kontekscie milosnym
oznacza... ;-)
I.

33. Data: 2010-05-06 20:11:25

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Tylko, że nikt nikogo nie gonił.
> Miłość spadła jak grom z jasnego Nieba.

To co sie z nia stalo?
I.

34. Data: 2010-05-06 20:11:33

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Może...
> Tylko dlaczego serce mi krwawi? Dlaczego pokochałam całym sercem,
> bezwarunkowo?

Chyba nie chcesz Madzia tutaj się teraz rozsypać?
Nie masz gdzie się wyryczeć?
Po tym każdemu, jak z tydzień posiedzi bez seksu
i perspektyw na jakimś zadupiu, to wali paradoksalnie
na dekiel i paradoksalnie o miłości,
Więc weź się może w garść i zrób lepiej coś z tym problemem ;-)
Piotrek

35. Data: 2010-05-06 20:11:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> [...]
niespełniony/zraniony,
> Jakby każdy tak kochał - świat byłby szczęśliwy.

Nie do końca.
Zacytuję coś, co dostałam w odpowiedzi na mojego maila z wyznaniem (tak,
Pimpku, ja też przez net:D). Może Ci się kiedyś przyda :)
"kochaj (...), ale nie żądaj niczego w zamian! Wtedy to, co otrzymasz,
smakuje o niebo lepiej... Wierz mi, to nie filozofia, to
doświadczenie..."

Trzymaj się, babo :)

--
Pozdrawiam - Aicha

36. Data: 2010-05-06 20:12:29

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2010-05-06 20:13:05

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> Chyba nie chcesz Madzia tutaj się teraz rozsypać?
> Nie masz gdzie się wyryczeć?
> Po tym każdemu, jak z tydzień posiedzi bez seksu

To ty, pimpus, az tyle mozesz wytrzymac? Kto by przypuszczal...?

> i perspektyw na jakimś zadupiu, to wali paradoksalnie
> na dekiel i paradoksalnie o miłości,
> Więc weź się może w garść i zrób lepiej coś z tym problemem ;-)

Typowe samcze podejscie.
I.

38. Data: 2010-05-06 20:13:41

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Jakby każdy tak kochał - świat byłby szczęśliwy.

To o co kaman?
I.

39. Data: 2010-05-06 20:13:50

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora