Pożegnanie.

51. Data: 2010-05-06 20:36:28

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hrv94s$m80$1@news.onet.pl...

> Raczej - trywializując - chodzi o to, żeby nie oczekiwać wzajemności "w
> nagrodę".

To juz lepiej od razu se mlotkiem wybic.

52. Data: 2010-05-06 20:38:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał:

> To juz lepiej od razu se mlotkiem wybic.

Serducho?
Miętka ninja ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (ale ja już imperatyw biologiczny zrealizowałam, to se
tak mogę;))

53. Data: 2010-05-06 20:40:24

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:13, Marchewka pisze:

> To o co kaman?
> I.
Nie mogę o tym pisać.
Chodzi o dobro innego człowieka.

54. Data: 2010-05-06 20:41:46

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:23, cbnet pisze:
> Tak, i wszyscy byliby naćpani. ;)

Jeśli miłością, zaufaniem, wiernością, szacunkiem - to nie widzę przeszkód.

> Ostrzegałem cię, że temu facetowi nie zależy na tobie.
> Z czasem powinnaś wyciągnąć wnioski z tej swojej "miłości".

Miłość jest ślepa.

55. Data: 2010-05-06 20:42:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <n...@k...com> napisał w wiadomości

> Nie mogę o tym pisać.
> Chodzi o dobro innego człowieka.

Nauczyciel?

56. Data: 2010-05-06 20:43:29

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:11, Piotr pisze:

> Chyba nie chcesz Madzia tutaj się teraz rozsypać?
> Nie masz gdzie się wyryczeć?

> "Po tym każdemu, jak z tydzień posiedzi bez seksu
> i perspektyw na jakimś zadupiu, to wali paradoksalnie
> na dekiel i paradoksalnie o miłości, "
Nie rozumiem, jakim zadupiu, jaki sex?

57. Data: 2010-05-06 20:44:26

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:18, Ghost pisze:

> Użytkownik "Magdulińska" <n...@k...com> napisał w wiadomości

> Zdaje Ci sie. To zwykly chwyt na ludzkiej psychice - daje mocnego kopa
> (wiadomo zabezpieczenie genow pjorytet* ma najwyzszy). A juz sprawka
> podswiadomosci jest pokazac to na monitorku jazni tak, a nie inaczej.
>
> *belka
Chyba wiem lepiej, co czuję...

58. Data: 2010-05-06 20:44:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba wiem lepiej, co czuję...

Ale niewatpie, niewatpie, a nawet wierze. Ja to tylko obieram ze skorki.

59. Data: 2010-05-06 20:45:06

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Może...
> Tylko dlaczego serce mi krwawi? Dlaczego pokochałam całym sercem,
> bezwarunkowo?

Czy to ten sam Apollo, po którym kilka miesięcy temu płakałaś?

Ewa

60. Data: 2010-05-06 20:45:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam - Aicha (ale ja już imperatyw biologiczny zrealizowałam, to se
> tak mogę;))

No wiec wlasnie, a ta bidulka sie meczy i nie wierzy.

Proroctwo o
leczenie homo?
Re: ŁGARSTWA WAJDY CZYLI WAJDOLENIE
Ideał rodzi się z poświęceń...