Pożegnanie.

61. Data: 2010-05-06 20:46:57

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:32, Ghost pisze:

> Użytkownik "Magdulińska" <n...@k...com> napisał w wiadomości

> Po cos, moja droga, po cos.

> No, zeby sie ziscilo musi byc w dwie strony, a naciski, naciski
> powazne sa.

Do miłości nie da się nikogo "nacisnąć". Kumasz?

62. Data: 2010-05-06 20:47:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do miłości nie da się nikogo "nacisnąć". Kumasz?

Kum-kum, te naciski to, ze u Ciebie, mialem na mysli.

63. Data: 2010-05-06 20:48:20

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:34, Aicha pisze:

> Raczej - trywializując - chodzi o to, żeby nie oczekiwać wzajemności "w
> nagrodę".

Kochaj i szalej i nie pytaj co dalej?
Ale też bądź rozsądna.

64. Data: 2010-05-06 20:50:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ skąd.
> Nie o to chodzi.
> Nie chcę nadużywać czyjegoś zaufania i pisać o nim tak publicznie, czy
> komukolwiek - to byłoby nie fair.
> Poza tym ta osoba mnie o to prosiła, trzeba uszanować czyjąś wolę, prośbę.
> I zachować dyskrecję.

No ale juz piszesz.

65. Data: 2010-05-06 20:50:43

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

66. Data: 2010-05-06 20:51:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym sęk, że w mojej naturze nie leży "naciskanie".

TO TY JESTES NACISKANA. Kumasz?

67. Data: 2010-05-06 20:52:16

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

68. Data: 2010-05-06 20:52:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie obierz owocu do ogryzka.

Ja go juz dawno zjadlem, wiec nie ma problemu.

69. Data: 2010-05-06 20:53:38

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

70. Data: 2010-05-06 20:54:38

Temat: Re: Po egnanie.
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Mnie nie pytaj...
> Z mojej strony jest nadal
> A czy kiedykolwiek była z drugiej....
No wiesz, w miłości można czasem nieświadomie odpychać ukochanego,
np. odmawiać pozycji kolankowo - łokciowej z powodu problemów ze
spowiedzią lub coś,
a to może być zabójcze nawet dla największej miłości ;-)
Piotrek

Proroctwo o
leczenie homo?
Re: ŁGARSTWA WAJDY CZYLI WAJDOLENIE