Pożegnanie.

71. Data: 2010-05-06 20:55:11

Temat: Re: Pożegnanie.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Nie mogę o tym pisać.
> Chodzi o dobro innego człowieka.

Jasne. Nie chodzi mi o szczegoly, oczywiscie.
Pisalas tak euforycznie, ze nasunelo mi sie pytanie, co sie stalo z taka
piekna miloscia.
I.

72. Data: 2010-05-06 20:56:01

Temat: Re: Po egnanie.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> No wiesz, w miłości można czasem nieświadomie odpychać ukochanego,
> np. odmawiać pozycji kolankowo - łokciowej z powodu problemów ze
> spowiedzią lub coś,
> a to może być zabójcze nawet dla największej miłości ;-)

Dolac?

73. Data: 2010-05-06 20:58:49

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Ależ skąd.
> Nie o to chodzi.
> Nie chcę nadużywać czyjegoś zaufania i pisać o nim tak publicznie, czy
> komukolwiek - to byłoby nie fair.
> Poza tym ta osoba mnie o to prosiła, trzeba uszanować czyjąś wolę,
> prośbę.
> I zachować dyskrecję.

Wiedziałem, że jest żonaty i żona jednak go w końcu zrozumie.
Sorry, ale chyba masz pecha.
Piotrek

74. Data: 2010-05-06 21:08:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nietórzy ludzie tak bardzo są spragnieni miłości, że podobni są
do wędrowców, którzy udali się na pustynię i skończyła im się woda,
a gdy po wielu dniach niektórzy z nich zauważają w oddali oazę,
podążają w tym kierunku nawet pomimo ostrzeżeń, że to tylko złudzenie.

Czy zatem złudzenie miłości rzeczywiście jest podobne do miłości?
Dla tych, którzy za nim idą - tak.
Jednak nie dla wszystkich.

Tak więc miłość nie jest ślepa.
Ślepy jest co najwyżej ktoś, kto nie potrafi [lub nie chce] odróżniać
jej od złudzenia.

--
CB

75. Data: 2010-05-06 21:17:01

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:54, Piotr pisze:

> [...]
> spowiedzią lub coś,
> a to może być zabójcze nawet dla największej miłości ;-)
Nie spłycaj. Błagam, nie wypisuj głupot, gdy nie wiesz, co się dzieje.

76. Data: 2010-05-06 21:19:10

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 22:58, Piotr pisze:

> Wiedziałem, że jest żonaty i żona jednak go w końcu zrozumie.
> Sorry, ale chyba masz pecha.
> Piotrek
Nie wypytuj, nie podpuszczaj, bo i tak się nie dowiesz.

77. Data: 2010-05-06 21:20:26

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 23:08, cbnet pisze:
> [...]
> Jednak nie dla wszystkich.
>
> Tak więc miłość nie jest ślepa.
> Ślepy jest co najwyżej ktoś, kto nie potrafi [lub nie chce] odróżniać

Wiem, co się dzieje w moim sercu - to nie jest złudzenie.

78. Data: 2010-05-06 21:29:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłość to także nie jest.
Przynajmniej dla mnie.

--
CB

79. Data: 2010-05-06 21:34:17

Od: Magdulińska <n...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-06 23:29, cbnet pisze:
> Miłość to także nie jest.
> Przynajmniej dla mnie.

Zależy z czyjej strony...

80. Data: 2010-05-06 21:40:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W miłości nie ma stron.
Albo jest, albo jej nie ma.
U ciebie jej nie było.

Pytanie zatem: skąd wiesz, że to co czujesz to miłość?
Odpowiedź: nie wiesz, lecz tak ci się tylko wydaje.

Reasumując: tak naprawdę w sumie raczej nie wiesz
czym jest miłość tak w ogóle.

Zresztą pisałem ci o tym, że tamten gość cię podpuszcza.

Musisz być bardzo zdesperowana, skoro nie tylko na to
pozwoliłaś, ale nawet nie chciałaś słyszeć, że to nie jest
/ nie była miłość.

Pomyśl lepiej o tej terapii, bo jesteś w takim stanie, że
za chwilę znowu "się zakochasz" w pierwszym-lepszym
jak głupia cipka.
Powaga. ;)

--
CB