Pożegnanie z Sokratesem.

1. Data: 2003-03-21 07:11:49

Temat: Pożegnanie z Sokratesem.
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z nawałem pracy, która w ostateczności doprowadzi
do częściowej zmiany mojego dotychczasowego stanowiska pracy
i co za tym idzie do braku możliwości korzystania z
Internetu w godzinach pracy uprzejmie i z żalem informuję,
że już nie bawem mój szczątkowy obecnie udział w grupie
rodzinnej ulegnie zaniechaniu. Już obecnie odczuwam na tyle
brak czasu, żeby w sposób mnie satysfakcjonujący odpowiadać
na posty, a nie jestem zainteresowany pisaniem "płytkich" i
nie przemyślanych postów.Dlatego też by nie rozpraszać się w
powierzonych mi obecnie zadaniach postanowiłem zrezygnować z
dalszego udzielania się na grupie. W domu też mam łącze,
jednak moja rodzina jest dla mnie ważniejsza i jej mam
zamiar poświęcić resztki mojego czasu. Mam nadzieję, że
wspomnicie mnie czasami i może ktoś do mnie czasami napisze
na priv, co bardzo by mnie cieszyło i z chęcią będę
odpowiadał.
Sokrates
d...@w...pl

2. Data: 2003-03-21 07:43:07

Temat: Re: Pożegnanie z Sokratesem.
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates wrote:
> [...]
> Internetu w godzinach pracy uprzejmie i z żalem informuję,
> że już nie bawem mój szczątkowy obecnie udział w grupie

Zawsze z dużym zainteresowaniem czytałem Twoje posty.
Składam więc _sobie_ wyrazy współczucia.

puchaty.

3. Data: 2003-03-21 08:16:49

Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "Sokrates" napisała:

> [...]
> wspomnicie mnie czasami i może ktoś do mnie czasami napisze
> na priv, co bardzo by mnie cieszyło i z chęcią będę

No to Pa!!:))) Albo..Nara!:)
Tak do końca nie wierzę,że opuścisz grupę na stałe. W domku będziesz
nas podglądał..przynajmniej od czasu do czasu...prawda???
Na przykład już niedługo jak Rodzinka, jak co roku, wyjedzie Ci na
wakacje i zostaniesz sam w wielkim domu z Teściową:)
My będziemy tutaj, więc jak będziesz chciał to nas znajdziesz. A jak
nie będzie nas tutaj ..to będziemy tam i tam też nas znajdziesz:)
Powodzenia w nowych wyzwaniach służbowych! Będzie dobrze!!!
I dużo optymizmu na wiosnę, do nas już dziś przyszła, do Ciebie pewnie
też więc uśmiechnij się do Rodzinki i Rodziny i 3maj się!!!

Joanna

4. Data: 2003-03-21 08:26:05

Od: "arbi" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokratesie!

ZAWSZE kiedy w rubryce "od" widzialem Sokrates,
to czytalem do konca. Szkoda, ze Cie nie bedzie.
Naprawde. Ale ja mam jednak nadzieje, ze jednak
bedziesz zagladal choc czasami.

Arbi

5. Data: 2003-03-21 08:33:56

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ZAWSZE kiedy w rubryce "od" widzialem Sokrates,
> to czytalem do konca. Szkoda, ze Cie nie bedzie.
> Naprawde. Ale ja mam jednak nadzieje, ze jednak
> bedziesz zagladal choc czasami.

Podpisuję się obydwoma rękami pod tym wszystkim !

Pozdrowienia.

Basia

6. Data: 2003-03-21 08:37:11

Temat: Odp: Pożegnanie z Sokratesem.
Od: "brow(J)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5ee1d$6u9$...@a...news.tpi.pl...

Powodzenia i do zobaczenia (chyba jednak na zawsze nie "odlecisz")... o
browarku nie zapominaj.

>W domu też mam łącze,
> jednak moja rodzina jest dla mnie ważniejsza i jej mam
> zamiar poświęcić resztki mojego czasu.

No proszę i jeszcze na zakończenie tak słuszna myśl... biorę ją sobie
głeboko do serca, sam sie ostatnio złapałem na tym, że coś za dużo czasu
spędzam przed monitorem.

brow(J)arek pozdrawia

7. Data: 2003-03-21 08:37:54

Od: "Landi" <o...@w...safenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspomnicie mnie czasami i może ktoś do mnie czasami napisze
> na priv, co bardzo by mnie cieszyło i z chęcią będę

jestem zdruzgotana, szkoda, że tak radykalne postanowienie
dużo ciekawych przemyśleń zawierały twoje posty,
zaglądaj czasem choć na chwilę i dawaj znaki, że jesteś obecny duchem
chociaż
L.

8. Data: 2003-03-21 09:51:03

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał

> ... postanowiłem zrezygnować z
> dalszego udzielania się na grupie.

Kiedyś był taki wątek na psd, w którym stwierdzono, że takie
'pożegnania' służą tylko do dowartościowania się żegnającego
(takie 'wymuszanie' od reszty grupowiczów zatrzymań i
dobrych słów).
Jak ktoś rzeczywiście chce odejść to robi to ... po
angielsku.

Pozdrawiam
MOLNARka

9. Data: 2003-03-21 10:21:29

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w
wiadomości news:b5enap$25d$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> 'pożegnania' służą tylko do dowartościowania się
żegnającego
> (takie 'wymuszanie' od reszty grupowiczów zatrzymań i

Niestety nie śledzę psd i konkluzje płynące z wątku o
pożegnaniach nie są mi znane. Myślałem, że nie pisaną
"drobną tadycją" grupy rodzinnej jest informowanie przez
aktywniejszych jej członków o odejściach i wcale nie
koniecznie z tak niskich pobudek, które przychodza tobie do
głowy. O ile zauważyłaś, moja poprzednia dłuższa nieobecność
spowodowała wniesienie postu z zapytaniem, co się ze mną
dzieje, więc postanowiłem tym razem, że sam poinformuję o
odejściu, a udokumentowana sympatia wobec mojej osoby
wyrażana przez innych grupowiczów jest mi całkowicia
wystarczająca, wobec czego nie mam powodów by wymuszać
cokolwiek od innych , co by mnie dowartościowało.

> Jak ktoś rzeczywiście chce odejść to robi to ... po
> angielsku.

Ja jestem Polakiem i robię to po polsku.
Sokrates

10. Data: 2003-03-21 10:40:07

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał

> Niestety nie śledzę psd i konkluzje płynące z wątku o
> pożegnaniach nie są mi znane.

Domyśliłam się i dlatego to napisałam ;-)

> [...]
> aktywniejszych jej członków o odejściach i wcale nie
> koniecznie z tak niskich pobudek, które przychodza tobie

Napisałam o konkluzji, która wyszła po burzliwej dyskusji na
psd.
Tam też część "myślała" że takie żegnanie jest tradycją -
wnioski z dyskusji wykazały rzecz zgoła inną.

> O ile zauważyłaś, moja poprzednia dłuższa nieobecność
> spowodowała wniesienie postu z zapytaniem, co się ze mną
> dzieje,

To jest rzeczywiście przejaw sympatii grupy.
Szczerze Ci tego zazdroszczę.

> więc postanowiłem tym razem, że sam poinformuję o
> odejściu,

Ależ możesz robić co chcesz.
Ja też mogę :-) i dlatego napisałam jak to jest widziane
przez niektórych.

> Ja jestem Polakiem i robię to po polsku.

Czyli "wiele hałasu ... " i "jeszcze tu jestem" ;-/

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. Ja też lubię czytać Twoje posty i szkoda mi, że
odchodzisz .... ale to 'pożegnanie' mi osobiście się nie
podoba.

NIGDY nie zapomnisz realnosci tego przedstawienia !!!
co za życie
Kto to jest człowiek religijny?
pozegnanie
Rodzice