Pożegnanie z grupą

21. Data: 2008-04-22 18:59:40

Temat: Re: Pożegnanie z grupą
Od: "PIOTR MAKSYMOWICZ" <p...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:ful61d$fmt$1@news.onet.pl...

> Widocznie zdrowy z Kolegi chłop i do przychodni nie zachodzi... tam by
> dopiero zaczerpnął wiedzy pełna garścią...
>
> Juanitos

Akurat tam pracuję :-)

22. Data: 2008-04-22 19:58:15

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze 22-04-2008 01:34:

> Twój kolega Marek Bieniek jest teraz w Warszawie i pisze posty na grupę
> warszawską.
> Z tego co przeczytałam w internecie nie jest on lekarzem, tylko
> magistrem farmacji. Jakiś czas temu został przyjęty do pracy w Wojskowej
> Komisji Uzupełnień. Teraz jest w Warszawie i chyba nadal pracuje jako
> informatyk.
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Marek+Bieniek&bt
nG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl
> Druga pozycja na liście

Jak widać, Animka znowu pokazuje swą bezdenną głupotę - przecież to
oczywiste, że Marek jest właścicielem baru w Bukowinie Tatrzańskiej -
pierwszy link na wskazanej przez nią stronę.

Na Boga, kobieto - na którą grupę nie napiszesz, wychodzi Twój debilizm,
może pora przestać się kompromitować?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

23. Data: 2008-04-23 07:35:53

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Apr 2008, Animka wrote:

> [...]
> magistrem farmacji. Jakiś czas temu został przyjęty do pracy w Wojskowej
> Komisji Uzupełnień. Teraz jest w Warszawie i chyba nadal pracuje jako

niestety - przepraszam za szczerość - ale okazałaś bezmiar głupoty
- lekarzy nie szuka się w google ale w rejestrze lekarzy

http://www.nil.org.pl/xml/nil/rejlek/index
znajdź sama!

Marek Witold Bieniek
Nazwisko poprzednie
Obywatelstwo polskie
Numer prawa wykonywania zawodu 1712807
Nr seryjny dokumentu uprawniającego AC 057432
Nr wpisu w rejestrze 59-11-1712807
Członek Okręgowej Izby Lekarskiej OIL w Łodzi
Status lekarz wykonujący zawód (bez ograniczeń)
Specjalizacje neurologia
Termin upływu prawa wykonywania zawodu brak ograniczeń
1712807 lekarz aktualny

Być może Marków Bieńków jest kilka? A być może jest
i lekarzem neurologiem i magistrem farmacji jednocześnie
- czyli ma dwa fakultety.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

24. Data: 2008-04-23 08:47:19

Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
run.pl...

> Być może Marków Bieńków jest kilka? A być może jest
> i lekarzem neurologiem i magistrem farmacji jednocześnie
> - czyli ma dwa fakultety.

Animka też pewnie ma kilka fakultetów, ale z przyzwoitości nie napiszę z
czego.

Pozdrawiam i również bardzo żałuję, że z tej grupy rezygnuje kolejny mądry
człowiek.
Niedługo pewnie zrobi się z tej grupy druga "pl.rec.kuchnia" z bzdurami i
trollami. Zostaną tylko Animka, T.W. i karaluchy....

Livia

25. Data: 2008-04-23 09:47:57

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-04-23 09:35 Piotr Kasztelowicz pięknie wystukał/a:

> niestety - przepraszam za szczerość - ale okazałaś bezmiar głupoty
> - lekarzy nie szuka się w google ale w rejestrze lekarzy

Dzięki.

> Być może Marków Bieńków jest kilka? A być może jest
> i lekarzem neurologiem i magistrem farmacji jednocześnie
> - czyli ma dwa fakultety.

Być może. Dzięki.

--
animka

26. Data: 2008-04-23 09:50:23

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-04-23 10:47 Livia pięknie wystukał/a:

> Niedługo pewnie zrobi się z tej grupy druga "pl.rec.kuchnia" z bzdurami i
> trollami. Zostaną tylko Animka, T.W. i karaluchy....

Zostanie też Livia.

--
animka

Wegiel aktywny w filtrach wody - wplyw na zdrowie?
zaokrąglenie lewego rogu czołowego
nolicin
Ginekolog - wspolpraca
Skrzywiona przegroda nosowa