Poziom cukru - ile czasu nie jesc?

1. Data: 2003-09-10 19:18:52

Temat: Poziom cukru - ile czasu nie jesc?
Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

jutro ok. 9 mam badanie poziomu cukru we krwi. Kiedy moge
zjesc ostatni posilek i ew. jaki? Co moge pic?

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

2. Data: 2003-09-10 19:53:33

Temat: Re: Poziom cukru - ile czasu nie jesc?
Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomek Jarzynka" <t...@S...cpi.pl.XX> napisal w
wiadomosci news:1474169.bzDDnEdvxX@arista.neostrada.pl...
> Hej,
>
> jutro ok. 9 mam badanie poziomu cukru we krwi. Kiedy moge
> zjesc ostatni posilek i ew. jaki? Co moge pic?

zjedz dzis kolacje i idz na czczo jutro na badanie. jesli bedziesz mial
jeszcze badanie po obciazeniu to albo bedziesz musial wypic po pierwszym
badaniu 50-75g. glukozy rozpuszczonej w wodzie albo zjesc sniadanie i wrócic
na pobranie krwi raz jeszcze po okolo 1-2 godzinach od jedzenia.

pozdrawiam,
iza

3. Data: 2003-09-10 19:59:45

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

i wrote:

> [...]
> badaniu 50-75g. glukozy rozpuszczonej w wodzie albo zjesc sniadanie i
> wrócic na pobranie krwi raz jeszcze po okolo 1-2 godzinach od jedzenia.

Wielkie dzieki!

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

nylonowe protezy zębowe
cholesterol - 400
Przepisanie recepty w aptece..