Pozytywnie i konstruktywnie o wspolnym dzialaniu

1. Data: 2004-11-25 13:52:25

Temat: Pozytywnie i konstruktywnie o wspolnym dzialaniu
Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam rozmawiac z ludzmi. Lubie byc otwartym i mowic o tym, w co wierze.
Bardzo fajnie jest jak spotkam kogos kto ma podobne wartosci. Wtedy
doswiadczam
czegos bardzo milego w tej relacji. Jak ktos ma odmienne wartosci, wtedy po
prostu obserwuje inny punkt widzenia. Ostatnio mam taka fajna zabawe:
pojawiaja
sie we mnie pragnienia, by robic cos wspolnie z jakims drugim czlowiekiem.
Okreslam co to ma byc, zapalam sie do tej wizji, po czym zaczynam proponowac
drugiemu czlowiekowi. Szukam osoby, ktora dokladnie pasuje do tej wizji!
To jest cos co ostatnio naprawde daje mi duzo radosci i entuzjazmu. Podczas
takich negocjacji obserwuje uwaznie to, co sie dzieje w tej relacji i czesto
po
jakims czasie juz w dwojke podazamy w kierunku realizacji celu. Pamietam
caly
czas o tym, ze druga osoba jest wolna i zawsze moze odejsc jesli taka jest
jej
wola. To powoduje ze ciesze sie czystoscia relacji, moge spokojnie badac
proces
i jestem lekki i wyluzowany. Mam z tego duzo radosci.
Rozpoczalem juz kolejny projekt tego typu (w przeszlosci bywalem
samotny i zamkniety w sobie) i widze ze otwiera sie przede mna swiat
cudownych
mozliwosci wspolnego konstruktywnego dzialania z innymi ludzmi. jednoczesnie
rozwijam siebie i swoj swiat, ale i tez swiat wokol i wspieram w rozwoju te
druga osobe poprzez sam fakt bycia z nia w czystej relacji i wspolnego
dzialania. Pole konstruktywnego rozwoju rozprzestrzenia sie w ten sposob
w roznych kierunkach wokol mnie. Taki swiat wokol siebie buduje i juz teraz
sie
w nim swietnie czuje. Cokolwiek robie, inspiruje innych, bo kazdy ma wolna
wole
i sam zadecyduje co zrobic z moja inspiracja. Spotykajac mnie oglada
pozytywny
przyklad i decyduje co z tym zrobic. Koncentruje sie i wzmacniam te obszary
wielkiego pola mozliwosci, ktore sa pozytywne i ktore mnie sie podobaja. Jak
ktoras z wolnych dusz wszechswiata odnajduje wspolny obszar, to spotykamy
sie i
dzialamy razem. W ten sposob moze byc w obszarze wielkiego pola mozliwosci
budowane i wzmacniane wszystko to, co jest alternatywa wobec wojen,
cierpienia,
leku i smierci. ta alternatywa jest realizacja pragnien i marzen przy
jednoczesnym szacunku, zyczliwosci i akceptacji dla wolnosci innych ludzi.

Pozdrawiam Hubert

1. Data: 2004-11-25 14:41:24

Od: "The Stroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
proponowac
> drugiemu czlowiekowi. Szukam osoby, ktora dokladnie pasuje do tej wizji!

Brzmi nieźle. Ja też mam podobnie. Z reguły pojawia się we mnie pragnienie,
żeby odbyć stosunek płciowy, zapalam się do tego bardzo łatwo, a następnie
zaczynam proponować, szukając oczywiście osoby, która dokładnie pasuje do
wizji. Najłatwiej znajduję takie osoby w agencjach towarzyskich ;)

Pozdrawiam,

TS

1. Data: 2004-11-25 15:47:21

Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczynam proponować, szukając oczywiście osoby, która dokładnie pasuje do
> wizji. Najłatwiej znajduję takie osoby w agencjach towarzyskich ;)

A jestes w tym spelniony?

Pozdrawiam Hubert

1. Data: 2004-11-26 10:46:13

Od: "The Stroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jestes w tym spelniony?

Odpowiem "po żydowsku" - a jak myślisz? ;)

TS

1. Data: 2004-11-26 10:57:00

Od: "Hubert Kulik" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

The Stroyer <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Odpowiem "po żydowsku" - a jak myślisz? ;)
>
> TS

Nie wiem.

Pozdrawiam Hubert

1. Data: 2004-11-26 11:29:35

Od: "The Stroyer" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem.

OK, odpowiem po naszemu - nie do końca wiem, co znaczy "spełniony", ale
czuję się OK ;)

TS

Problem z przełożoną [długie]
Czas Internetu - nasza wirtualnosc
"najczęściej używane przez Polaków słowo"
neurotyk a kontakty z ludzmi
kurs medytacji dla początkujących:praktyk a koncentracji szine oraz ćwiczenia tsalung