Pozytywny wynik ciążowy przy braniu pigułek

1. Data: 2005-01-28 10:22:40

Temat: Pozytywny wynik ciążowy przy braniu pigułek
Od: "ErectusFlavio" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moja dziewczyna dwa dni pod rząd czuła się paskudnie (miała nudności
praktycznie cały dzień). Drugiego dnia zrobiła test ciążowy - wynik
pozytywny. Więc trzeciego dnia wybrała się do ginekolożki, ale ta
powiedziała, że nie widzi, aby była w ciąży. Od blisko miesiąca moja
dziewczyna po raz pierwszy w życiu bierze reguralnie (bez zapomnień i
opóźnień) pigułki antykoncepcyjne. Przedtem, około dwóch miesięcy używaliśmy
jedynie prezerwatywy (teraz prezerwatywa+pigułki). A teraz pytanie:
1. czy pigułki mogą mieć wpływ na wynik testu ciążowego?
2. czy w przypadku zajścia w ciążę przed rozpoczęciem przyjmowania pigułek,
a następnie przyjmowanie pigułek (gdyż nie było żadnych objawów ciąży,
regularne miesiączki) nie będzie miało wpływu na ewentualny płód?

Pozdr.
ErectusFlavio

2. Data: 2005-01-28 10:44:48

Temat: Re: Pozytywny wynik ciążowy przy braniu pigułek
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłabym dla pewności test z krwi - jest bardziej wiarygodny.
W przypadku ciąży należy odstawić pigułki.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2005-01-28 11:50:19

Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ErectusFlavio" <...@...1> napisał w wiadomości
> [...]
> a następnie przyjmowanie pigułek (gdyż nie było żadnych objawów ciąży,
> regularne miesiączki) nie będzie miało wpływu na ewentualny płód?

moja też brała. Mimo tego zaszła w ciążę, urodziła synka, jesteśmy
małżeństwem i jest OK.

4. Data: 2005-01-28 12:04:15

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Moja dziewczyna dwa dni pod rząd czuła się paskudnie (miała nudności
> praktycznie cały dzień).

jsli to pierwsze opakowanie to nudnosci wymioty itd moga byc ( organizm
przyzwycaja sie do hormonów

>Drugiego dnia zrobiła test ciążowy - wynik
> pozytywny.

drugiego dnia pryjmowania pigulek ???hmm.........no to moliwy jest taki wynik,
jesli wczesniej zabezpieczaliście sie prezerwatywami, moe cos niechcący
przenieśliście nie tam gdzie trzeba

>Więc trzeciego dnia wybrała się do ginekolożki, ale ta
> powiedziała, że nie widzi, aby była w ciąży.

w badnaiu palpacyjnym ginekolog wykryje ciąże około 6-8 tygodnia, usg
przezppochwowe okolo 4-6 tygodnia

>Od blisko miesiąca moja
> dziewczyna po raz pierwszy w życiu bierze reguralnie (bez zapomnień i
> opóźnień) pigułki antykoncepcyjne.

hmm......... do tego nalezy doliczyć brak interakcji z innymi lekami, biegunki
i wymioty w czasie 4 godin ( tyle sie wchłania pigulka ) od wzięcia pigulki (
na ulotce macie jak postępowac w takich sytuacjach )

> Przedtem, około dwóch miesięcy używaliśmy
> jedynie prezerwatywy (teraz prezerwatywa+pigułki). A teraz pytanie:
> 1. czy pigułki mogą mieć wpływ na wynik testu ciążowego?

test ciążowy najwczesniej robi sie w dniu miesiączki kt nie wystąpiła , jesli
wczesniej wynik moze być fałszywie dodatni bądź fałszywie ujemny ( mi kiedys z
krwi badanie hormonu b-hcg wyszło pozytywne a w ciązy nie jestem - i to
dotyczy zarówno testów aptecnych jak i tego testu z krwi )

> 2. czy w przypadku zajścia w ciążę przed rozpoczęciem przyjmowania pigułek,
> a następnie przyjmowanie pigułek (gdyż nie było żadnych objawów ciąży,
> regularne miesiączki) nie będzie miało wpływu na ewentualny płód?

nie nie będzie mialo o ile szybko się ciąze wykryje, krwawienia lub plamienia
moga byc nawet do 3 miesiąca cesto nawet w terminie miesiączki, aczkolwiek w
ciay kazde krwawienie jest zagrozeniem dla plodu i nie powinno byc miesiączki
w czasie ciązy ( ale jak wiadomo organizm róznie reaguje )

Może poczekajcie do przerwy , i jesli nie pojawi sie w czasie przerwy
krwawienie , to powtóryc test??bądź zastanówcie się kiedy mogl miec miejsce
ryyzkowny stosunek i zróbcie usg 4 tydzien usg przezpochwowe wykryje

> Pozdr.
> ErectusFlavio

podr Aska

5. Data: 2005-01-28 12:05:44

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> moja też brała. Mimo tego zaszła w ciążę, urodziła synka, jesteśmy
> małżeństwem i jest OK.

zalezy jeszcze jak brała , z reguly ciąze na pigułkach powstaja w wyniku
niewłasciwego uzytkowania - a to wie tylko Twoja zona jak je brala

[pozdrawiam

Aska

6. Data: 2005-01-28 12:24:59

Od: "Andrzej m." <O...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ErectusFlavio" <...@...1> wrote in message
> [...]
> a następnie przyjmowanie pigułek (gdyż nie było żadnych objawów ciąży,
> regularne miesiączki) nie będzie miało wpływu na ewentualny płód?

Witam,
Niech twoja dziewczyna zrobi sobie test krwi na b-Hcg i z wynikami
pojdzie do dobrego ginekologa. Obecnie testy ciazaowe daja duza pewnosc.
Jezeli poprzedni ginekolog nic nie znalazl w macicy to warto sprawdzic czy
nie ma ciazy pozamacicznej. Jest to raczej malo prawdopodobne ale ..., znam
taki przypadek gdzie kobieta uzywala jednej z najlepszych dostepnych metod
antykoncepcji, a mimo to zaszla w ciaze pozamaciczna. Pierwszy ginekolog nic
nie zauwazyl, dopiero drugi poprawnie zdiagnozowal problem (nie kryl ze bylo
to prawie nie mozliwe, a jednak jak stwierdzil "wielka jest sila plemnika
:-)").

Pozdrawiam.
Andrzej

7. Data: 2005-01-28 12:33:07

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej m." <O...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
bylo
> to prawie nie mozliwe, a jednak jak stwierdzil "wielka jest sila plemnika

Ale zabawne - nie uważasz, że żart niesmaczny i nie na miejscu?

Pozdrawiam, Marta

8. Data: 2005-01-28 12:44:55

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>      Niech twoja dziewczyna zrobi sobie test krwi na b-Hcg i z wynikami
> pojdzie do dobrego ginekologa. Obecnie testy ciazaowe daja duza pewnosc.

test krwi hormonu b-hcg da wiarygodny wynik jesli sie zrobi go ze dwa razy w
odstępie 1-2 tygodni i nastąpi wyraźny wzrost wartości tego hormonu we krwi

tak samo jak testy apteczne moze byc falsyzwie dodatni badź ujemny , jesli
robi sie go np. za wczesnie !!! bądź laboratorium nma takie, a nie inne
oznacznia np bada caly poziom hormonu HCG w organiźmie a nie samo B-HCG itd

a pigulki sa bardo skuteczna metoda o ile sie bierze je tak jak sie powinno
brac !

ja bym obliczyła ile casu mminąć moglo od stpsunku na prezerwatywie i po
doliczeniu 4 tygodni robic usg

na pigulkach i preerwatywie to raczej musielibysciemiec wyjątkowego pecha zeby
zajść w ciązę ;)

poza tym nudnosci wymioty, plamienia , bole brucha glowy itd moga sie pojawic
przez pierwsze 3 miesiące brania pigulek ,i jesli po 3 miesiącach nie mina
znacy się ze są źle dobrane

http://antykoncepcja.dyskusja.com wpisz w szukaj : HCG miedy innymi wiecej
sie dowiesz o testach, dlaczego bywaja falszywie dodatnie bądź ujemne itd

podrawiam

Aska

9. Data: 2005-01-28 14:56:50

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zabawne - nie uważasz, że żart niesmaczny i nie na miejscu?

dlaczego nie smaczny?i nie na miejscu?
p.

10. Data: 2005-01-30 14:46:24

Temat: Re: Pozytywny wynik ci??owy przy braniu pigu?ek
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:

> test krwi hormonu b-hcg da wiarygodny wynik jesli sie zrobi go ze dwa razy w
> odstępie 1-2 tygodni i nastąpi wyraźny wzrost wartości tego hormonu we krwi

Wystarczy zrobić 2 oznaczenia ilościowe beta HCG w odstępie 2-3 dni.
Jeżeli jest minimum 2x wzrost- ciąża wewnątrzmaciczna.
Vlad

skierowanie-rozszyfrowan ie
Cholesterol
chory pęcherz?