Praca w Polsce

1. Data: 2007-01-01 12:59:38

Temat: Praca w Polsce
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludność Polski liczy około 38793513 obywateli (dane prawdziwe w jednym tylko
momencie, ale reszta wyliczeń jest odniesiona do tego momentu).

12654329 ma emeryturę, a 2596325 utrzymuje się z rent,

potencjalnych pracowników pozostaje 23542859.

10632205 to uczniowie, przedszkolaki, niemowlaki

co zmniejsza liczbę potencjalnych pracowników do 12910654 osób.

Z tej ilości 9938732 osób ma zatrudnienie w różnego rodzaju administracjach,
fundacjach itp., co redukuje liczbę potencjalnych pracowników wytwarzających
dobra, a nie papierki do 1971922 osób.

Z tego 279568 obywa służbę w wojsku, co redukuje liczbę pracowników do
1692354 osób.

Dzięki sukcesom gospodarczym Polski bezrobocie wyraźnie spadło, ale i tak
nadal liczba bezrobotnych wynosi 1000251 osób. Wobec tego pracować mogłyby
692103 osoby.

Niestety, pomimo wzrostu średniej przeżycia Polki i Polaka, likwidacji
chorób społecznych, zmniejszenia wypadków drogowych i szybkiego zdrowienia
chorych - w szpitalach w każdym momencie przebywa 600000 osób.

Do pracy pozostaje więc 92103 osoby.

Dzięki wprowadzonym usprawnieniom w sądownictwie i systemie penitencjarnym,
osadzonych w więzieniach i aresztach przebywa 92101 osób.

Ostatecznie pracę mogą wykonywać 2 osoby.

Ty Czytelniku i jeszcze ktoś... (Ja nie, bo ja korzystam z zasłużonej
emerytury :) ).

Jeśli Ty spędzasz całe dnie przed ekranem komputera i wyczytujesz głupoty,
to zrób użytek z szarych komórek i odgadnij: kto jest tą wyjątkową osobą i
ochoczo bogaci się przez pracę?

(sieciowe, sparafrazowane)

Zdrówko2007!
--
Zbig A Gintowt

2. Data: 2007-01-01 16:45:22

Temat: Re: Praca w Polsce
Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt <z...@w...pl> napisał:

> Ludność Polski liczy około 38793513 obywateli (dane prawdziwe w
> jednym tylko momencie, ale reszta wyliczeń jest odniesiona do tego
> momentu).
[ciach]

fajne:)

> Zdrówko2007!

Oby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego (choć ten przemijający był
dla mnie osobiscie bardzo dobry)!!!

Pozdrawiam,
Adam Radzikowski

--
www.fsokrates.pl
Fundacja Sokrates z Lublina

3. Data: 2007-01-28 21:45:26

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm... chyba to JA jestem tą jedyną osobą...
;-))

pozdrawiam
robercikus

schizofrenia i samopoczucie