Praca w urzędzie zależy od wierności partii

141. Data: 2016-03-20 14:39:59

Temat: Re: Praca w urzędzie zależy od wierności partii
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
W dniu 2016-03-20 o 14:06, Chiron pisze:

> KTÓRZY ludzie? Konkretnie.

Normalni. Konkretnie.

> Żródło tych rewelacji proszę

Wyjdź ze swojej nory, otwórz oczy i się rozejrzyj.
- pokaż cytowany tekst -

Obłuda im zapaćkała oczka. Ale z drugiej strony jak się łyka propagandę Pis, to
następnie nie wie co się w kraju dzieje, tak szczekali propagandą i nie wiedzą teraz
dlaczego Unia, Stany Zjefnoczone, Komisja Wenecka, Sądy Polskie ....zaciekle bronią
konstytucji Polski czyli woli większości narodu, nas Polaków. Nie wiedzą że Adolf
zrobił dokładnie to samo zmieniając ustrój, nie wiedzą że ustawy Pis łamią ich
prawa....ale na tym polega głupota i przecież ciemny lud kupi to co sobie zmyśla Pis.

142. Data: 2016-03-20 14:54:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2016 o 14:29, Kviat pisze:

> Normalni. Konkretnie.

Np. ja.

Ewa

143. Data: 2016-03-20 15:06:25

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 14:13, Przemysław Dębski pisze:

> To musi jakaś wyjątkowa bzdura być, skoro nawet po tysięcznym
> powtórzeniu mało kto ją kupuje.

Bo to zależy kto sprzedaje...

Ile to jest mało? Tyle co na relacjach protestów KOD przekazywanych w
obecnej PRLowskiej TVP? Czy tyle ile jest w rzeczywistości?

8434,prawda-czasu-prawda-ekranu-jak-operator-wiadomo
sci-musial.html

Pozdrawiam
Piotr

144. Data: 2016-03-20 15:51:35

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 14:36, krys pisze:

> Jak chcą, to o co ten kwik?

Że co?

> Że ludnosc tego kraju demokratycznie kazała
> poprzedniej władzy dać się na spoczynek?

I w związku z tym, automatycznie, nowa dostała pozwolenie na
wprowadzenie dyktatury katolsko-nacjonalistycznej?

Czyli jak mamusia zabroni dziecku iść do kolegi, to automatycznie
dziecko może założyć, że ma pozwolenie na zrobienie rozpierduchy w kuchni?

Niezbadane są meandry pisowskiej logiki...

> Jasne, jasne, odrywanie od żłobu boli.

Musisz wystąpić o nowe wytyczne, bo ten slogan już się oklepał i nikt
normalny w to nie wierzy. To jeszcze działa tylko na
wyznawców-oszołomów, a jaki jest sens przekonywać do bzdury kogoś, kto i
tak w te bzdury wierzy?

> Właśnie przegrałeś.

Że co?

> Prawda boli, ale nic na nią nie poradzisz. Za 3 lata z hakiem masz kolejną
> szansę.

Nie, nie :)
To wy macie szansę jakoś to odwrócić. Zanim poniesiecie jeszcze większe
konsekwencje. Dobrze wiecie, że to co robicie jest karalne i doskonale
zdajecie sobie sprawę, że zostało wam _tylko_ 3 lata z hakiem.
Już teraz miotacie się coraz bardziej nerwowo i popełniacie coraz
większe błędy.

Doskonale wiecie, że wszystkich sędziów nie dacie rady wypieprzyć.
Faktycznie część odchodzi żeby zachować twarz, ale część tych, którzy
zostaną nie dadzą się złamać - też żeby zachować twarz.
I strach wam do dupy zagląda, stąd te desperackie ruchy.

> Nie ma do czego wracać, zdrowie w porządku.

Więc mamy inną definicję zdrowia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

145. Data: 2016-03-20 16:20:29

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np. ja.

Ach tak. Proszę, ilu tu nowych rzeczy można się dowiedzieć :-)

--

Chiron

146. Data: 2016-03-20 16:23:39

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> Normalni. Konkretnie.
Jak ty, ghost, glob i Ewa? Mamy różne kryteria normalności...

> Wyjdź ze swojej nory, otwórz oczy i się rozejrzyj.
Nie wiem, gdzie ty mieszkasz i kogo słuchasz. Nie sądź mnie według siebie.
Nie jesteś mi równy, kpie.

> Powrotu do zdrowia życzę.

Nie napiszę "wzajemnie", bo wątpię, żebyś miał do czego wracać

--

Chiron

147. Data: 2016-03-20 16:44:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 15:06, Kviat pisze:

> [...]
> obecnej PRLowskiej TVP? Czy tyle ile jest w rzeczywistości?

8434,prawda-czasu-prawda-ekranu-jak-operator-wiadomo

Nie wiem ile to jest mało, za to wiem, że kilkuset to bardzo wielu ....
:) A już szczególnie w porównaniu z około 100 tysiącami na równoległym
marszu niepodległości. A porównywać można, skoro TV sprzyjające
ówczesnej ekipie rządzącej (niesprzyjających ogólnopolskich wtedy nie
było) pokazywały marsz BK jako "ten bardziej".
http://niezalezna.pl/61313-tlumy-na-pochodzie-komoro
wskiego

A tak wogóle na tych waszych demonstracjach KODu policja próbuje was
napierdalać ? Bo jeszcze całkiem niedawno bywało tak:
https://www.youtube.com/watch?v=Mw_Rztx0xzw

A nie próbują was kneblować taśmą ?
Bo jeszcze całkiem niedawno bywało tak:
https://www.youtube.com/watch?v=K29d6DVuhLg

Tego właśnie bronisz.

Dębska

148. Data: 2016-03-20 16:49:32

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 16:23, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w
> wiadomości news:56eea5c0$0$696$65785112@news.neostrada.pl...

> Jak ty, ghost, glob i Ewa? Mamy różne kryteria normalności...

Oczywiście, że mamy różne.

Ale cieszę się, że w końcu wprost przyznałeś, że jesteś za łamaniem
prawa, konstytucji i wprowadzeniem katolsko-nacjonalistycznej dyktatury.

> Nie napiszę "wzajemnie", bo wątpię, żebyś miał do czego wracać

Słusznie wątpisz. Trudno zdrowemu wracać do zdrowia.

Dlatego miłosiernie i tobie takiego stanu życzę.
Piotr

149. Data: 2016-03-20 16:51:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski
[...]

" niezależnym " dziekujemy to tuba propagandowa pis opłacana by pluli na polaków.
Same kłamstwa i to kopiowane z trybuny ludu.

Po następne KOD to Polacy, a oni nie niszczą Warszawy, więc policja nie musi
intetweniować, do bandziorów rozwalających miasto, dewastujących sklepy, nie ma
państwa demokratycznego w którym policja temu nie próbuje zaradzić, bo jest to
bandycka chołota.

Ewidentnie kurwie płacą, bo to zbyt perfidne aby on tak robił samodzielnie.

150. Data: 2016-03-20 17:30:47

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-20 o 16:44, Przemysław Dębski pisze:

8434,prawda-czasu-prawda-ekranu-jak-operator-wiadomo
sci-musial.html

> Nie wiem ile to jest mało, za to wiem, że kilkuset to bardzo wielu ....
> :)

No i taka jest właśnie z wami dyskusja... Kłamiecie, byleby tylko faktów
do świadomości nie przyjąć. Na prawdę warto tak się poniżać?

> A już szczególnie w porównaniu z około 100 tysiącami na równoległym
> marszu niepodległości.

A już szczególnie do tych kilkuset w marszach KOD...
No ja pier... co ma wspólnego jedno z drugim?
Czy ja twierdzę, że na marszu "niepodległości" nie było 100 tys? Nie
wiem czy było i czy nie było.

Twierdzę, że kłamiecie w sprawach marszów KODu, a nie marszów
"niepodległości". Czemu kłamiecie?

> [...]
wskiego

> A tak wogóle na tych waszych demonstracjach KODu policja próbuje was

A powinna?

> Bo jeszcze całkiem niedawno bywało tak:
> https://www.youtube.com/watch?v=Mw_Rztx0xzw

Wiesz... naziole zamiast maszerować powinni siedzieć w pierdlu. Za sam
fakt nawoływania do nienawiści itp, bo tak uczy historia i nakazuje
zdrowy rozsądek.

A teraz wyciągnij wnioski: dlaczego zadymy są na marszach nazioli i
dlaczego policja nie ma powodów pałować demonstracji KODu, a co za tym
idzie, nie ma okazji do spałowania przypadkowego przechodnia przez
zwyrodniałego policjanta?

Co do filmiku. Pełna zgoda, nieuzasadniona brutalność policji,
przypadkowy przechodzień oberwał. Jak najbardziej takiego "policmajstra"
powinno się ukarać.
I nie miałbym nic przeciwko PiS, gdyby się właśnie taką patologią
zajmował. Film jest, można funkcjonariusza zidentyfikować. Na co jeszcze
czekają?
Za to mają wiele pilniejszych spraw, jak podrzucenie kilku baniek mafii
katolskiej, awansowanie pielęgniarki do rady firmy energetycznej,
ułaskawiania, ignorowanie konstytucji, kłamstwa w TV... oj dużo
pilniejszych spraw.

> A nie próbują was kneblować taśmą ?

A powinni?

> Bo jeszcze całkiem niedawno bywało tak:
> https://www.youtube.com/watch?v=K29d6DVuhLg

Manipulujesz. Mieli mu dać zastrzyk uspokajający? Ochroniarze prezydenta
to nie lekarze, a nieobliczalny wariat może stanowić zagrożenie. Pyska
darł i wprowadzał niepotrzebne zamieszanie, może celowo?
Być może celowo - chironowi powinno to się spodobać :)

Zatkałbyś mu gębę własną dłonią ryzykując pogryzienie i infekcję?

> Tego właśnie bronisz.

Bzdura.

Pozdrawiam
Piotr

Wałęsa jako przejaw zaczadzenia.
500 ZŁ NA KAŻDEGO KSIĘDZA
Prof. Zimbardo broni Lecha Wałęsy na spotkaniu współorganizowanym przez IPN
Wrogowie ludu
Szczyt Nato odwołany?