Prad - zuzycie

1. Data: 2006-03-31 20:59:51

Temat: Prad - zuzycie
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie sie podzielic informacja ile zuzywacie miesiecznie pradu? Mi
wyszlo okolo 230 kWh na miesiac, czyli srednia wychodzi okolo 7,5 kWh na
dzien.

Pod prad mam podpiete
1 stara lodowko - zamrazalka - chodzi na okraglo
1 telewizor 32 cali (wg producenta pobor to 105 W) - chodzi okolo 6 h
dziennie
1 komputer z monitorem 15 cali - chodzi okolo 7 h dziennie
1 czajnik elektryczny uzywany 1-2 razy dziennie

W wekeend dodatkowo stara pralka (2-3 prania), komputer + tv mozna
powiedziec caly dzien.

Jako zrodlo swiatla korzystam najczesciej z lampy stojacej 300W ze
sciemniaczem, swiatlo zawsze na malej mocy.

Jak Wam sie wydaje? Duze zuzycie? Male? W normie? Przyznam, ze jak obserwuje
liczniki sasiadow to nikomu tak nie zapie...prza jak u mnie :)

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2006-03-31 22:10:44

Temat: Re: Prad - zuzycie
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozecie sie podzielic informacja ile zuzywacie miesiecznie pradu? Mi
> wyszlo okolo 230 kWh na miesiac, czyli srednia wychodzi okolo 7,5 kWh na
> dzien.

troche dużo.
A płyta ceramiczna, piekarnik ,zmywarka?
Jesli nie masz ww. urzadzeń to nawet bardzo dużo.

U mnie praktycznie wszystkie wymienione urzadzenia pracuja i mam rachunek
ok. 70-80 zł/m-c

JR

3. Data: 2006-04-01 06:37:59

Temat: Re: Prad - zuzycie - sprostowanie
Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witam ponownie. Tak to jest, jak sie pisze posty poznym wieczorem zamiast
polozyc sie do lozka :) Zle spisalem swoje notatki z zeszytu. Faktycznie od
28.02 do 31.03 zuzylem 167 kWh (stan licznika 7135 - 7302), co daje srednia
5,5 kWh na dzien. Czyli chyba jednak wychodzi calkiem realnie?

pozdrawiam
Laris

4. Data: 2006-04-01 17:21:15

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 28.02 do 31.03 zuzylem 167 kWh (stan licznika 7135 - 7302), co daje
> srednia
> 5,5 kWh na dzien. Czyli chyba jednak wychodzi calkiem realnie?

czyli rachunek ok. 100 zł/m-c
Moze byc takie zuzycie.

JR

5. Data: 2006-04-01 18:24:18

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy mozecie sie podzielic informacja ile zuzywacie miesiecznie pradu? Mi
> wyszlo okolo 230 kWh na miesiac, czyli srednia wychodzi okolo 7,5 kWh na

U mnie 250-320 kWh na m-c:

- 2 kompy (non stop)
- UPS
- drukarka (b. czesto)
- skaner (czesto)
- 2 TV (b.czesto) -na czuwaniu
- 2 magnetowidy
- 2 radia
- piekarnik z grillem i roznem
- czajnik
- d. lodowko-zamraz.
- ekspres do kawy
- mikser
- robot
- odkurzacz
- zarowki ok.730W w tym jedno na pilota ze sciemniaczem - na czuwaniu
- lampy i lampeczki, szczegolnie przy biurku non stop
- pralka (bez grzalki-babelkowa)
- 3 telefony podlaczone do pradu
- 4 komorki, ktore wymagaja ladowania
- niszczarka (b. czesto) - na czuwaniu
- lokosuszarka (b.czesto)
Moze o czyms zapomnialam, ale to tak mniej wiecej.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

Meble kuchenne w stylu angielskim
Morla ściana przy oknie??