Praktyki Pielegniarskie - Co mnie czeka ?

1. Data: 2002-03-12 16:56:32

Temat: Praktyki Pielegniarskie - Co mnie czeka ?
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

W wakacje musze odbyc praktyki pielegniarskie na urazowce w Zabrzu. Chcialem
sie was "stare wygi" ;) spytac co mnie czeka ? Jak wyglada taka praca, na
czym polega itd. ?

Borys

2. Data: 2002-03-12 17:40:52

Temat: Re: Praktyki Pielegniarskie - Co mnie czeka ?
Od: "basik30" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko grzecznie z pielęgniarkami , a będzie dobrze.

BK

3. Data: 2002-03-12 21:44:50

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo mile wspominam-
nauczylem sie mi
- wkuwać
-zakładać "wneflony"
-cewnikowac
-poprawnie zakładać elektrody do ekg (monitory i te sprawy)
-podawac leki ;)
-kilku sandardow zachowania itp

ogolnie- po raz pierwszy zobaczylem jak wyglada medycyna praktyczna i
bardzo, ale to bardzo mi sie podobalo. pomimo, ze trwala 2 tyg. to na wlasna
prosbe bylem w szpitalu miesiac.

4. Data: 2002-03-14 20:11:00

Od: "Karolina" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja rowniez milo wspominam te praktyki. Bylam na kardiologii , wiec caly czas
bylo cos ciekawego do roboty, duzo sie nauczylam.

syndrom Kornelii de Lange - pomozcie szukac materialow
odszczepienie mięśnia od kręgosłupa
zapraszam na strone.
Czy Polakom grozi kastracja?!?!
chirurgia plastyczna