Pralka ARDO.

1. Data: 2002-11-02 09:42:52

Temat: Pralka ARDO.
Od: "galileo" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam nietypowy problem skierowany do szczęśliwych użytkowników
pralek automatycznych ARDO (mój model to A600).
Czy ktoś próbował w tej pralce wyjąć pojemnik na detergenty ?
Może głupie, a może i nie, ale nie mogę sobie z tym poradzić, a rozwiązanie
typowo siłowe nie wchodzi w grę. Trzeba pojemnik ów przeczyścić, ale
nijak nie chce wyjść :( A w instrukcji stoi jak wół napisane, żeby
regularnie czyścić
ten pojemnik ... haha bardzo śmieszne.
Z reguły w pralkach (innego producenta na przykład) był jakiś haczyk,
zapadka
czy inne triko służące do wyjęcia wspomnianego powyżej pojemniczka ... a tu
nic :(

Spotkał się ktoś może z podobnym "problemem" ?

pozdr
Tomek
Ps. Może kogoś śmieszy ten problem, ale mnie nie - pralka nie pobiera
proszku i płynu do płukania - nie mogę prać!

1. Data: 2002-12-04 09:31:22

Temat: Re: Pralka ARDO.
Od: "liko" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w pralce s1000 ale to chyba to samo
1 - otwieramy zasobnik na proszek
2 - z prawej strony za wlewem płynu i napisem max jest taki kawałek plastiku
na którym są literki "PUSH"
3 - naciskamy na owy plastik
4 - ciągniemy do przodu

PROSTE

kolor w małym pokoju
IDOL, SZANSA NA SUKCES, DROGA DO GWIAZD - razem!!!!!!!
IDOL, SZANSA NA SUKCES, DROGA DO GWIAZD - razem!!!!!!!
mole spożywcze
Jasne meble skorzane-jak z funkcjonalnoscia?