Pralka Ariston ?

1. Data: 2007-07-14 23:41:00

Temat: Pralka Ariston ?
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chciałam zasięgnąć porady odnosnie pralki Ariston AQXXF.Czy ktoś może ją
zakupił ,prosze podzielić się opinia czy warto wydać ok. 2.000 zł,czy może
coś innego.
Pozdrawiam.
Ewa

2. Data: 2007-07-23 12:35:53

Temat: Re: Pralka Ariston ?
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolezanka ma aristona, ale model sprzed 3 lat, i chodzi OK, ale programator
elektroniczny czasami wariuje i robi nie to co mu kazano (np. nie odwiruje,
ale pokazuje durny czas do zakonczenia prania). A tak poza tym to jest
cicha.

3. Data: 2007-07-29 20:11:52

Od: "gmarek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam zasięgnąć porady odnosnie pralki Ariston AQXXF.Czy ktoś może ją
> zakupił ,prosze podzielić się opinia czy warto wydać ok. 2.000 zł,czy może
> coś innego.

Nie znam tego modelu ale po moich przebojach z pralką o Aristonie (kilka lat
temu był to Top-model) ma delikatnie pisząc "niskie mniemanie"
Gdyby nie dokupiona 5 letnia gwarancja to pewnie naprawy już dawno
przekoczyły by cene pralki.
A najzabawniejsza była odpowiedź działu reklamacji na zgłoszenie "rdzewienia
obudowy"

... po zasięgnieniu opinii naszego działy serwisu rdzewieni spowodowane jest
kontaktem uządzenie z wodą i dlatego nie możemu uznac relakmacji...
ech! szkoda nerwów.

pozdrawiam
gmarek

4. Data: 2007-07-29 21:44:08

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gmarek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pozdrawiam
> gmarek
>Dzięki wszystkim za odpowiedz ,nie będę ryzykować i poszukam innego
Ewa

Dekoracja wnetrz - przedmioty z Azji - figurki, home decor, fajki, tribal art
Pyt. nt. klimatyzacji-szronienie.
Mikser do ciasta - jeszcze raz
PILNE - Bardzo proszę o szybką odpowiedź - Profile okienne
Pranie poduszki puchowej?