Pralka Bosch WOT 20350 BY

1. Data: 2007-05-21 05:00:50

Temat: Pralka Bosch WOT 20350 BY
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktś z użytkowników pralki Bosch WOT 20350 BY mógłby
poratować informacją, bo nie wiem czy to co zaraz opiszę to
uszkodzenie, czy normalny jej objaw.

W trakcie wirowania pojawia się, poza typowym odgłosem
związanym z wirowaniem, w tle świszczący dźwięk, na bardzo
wysokich częstotliwościach. Dźwięk jest jeszcze bardziej
wyraźny, chwilami nie do wytrzymania przy wypompowywaniu wody
pod potrzeby płukania. To mi wygląda tak, jakby pompka
wyrzucająca wodę dawała te nieprzyjemne świsty. Dźwięk ten można
by porównać do tego jaki powstaje gdy do spłuczki WC płynie
woda, a uszczelka jest uszkodzona.

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

2. Data: 2007-05-21 16:32:47

Temat: Re: Pralka Bosch WOT 20350 BY
Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Maj, 07:00, ab <a...@i...wroc.pl> wrote:
> [...]
> "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)
> "Życie z Reiki" (doskonały podręcznik nt. Reiki i rozwoju)

to nie pompka to silnik taka konstrukcja i tak sie ciesz bosch ma w
wiekszosci wmiare ciche silniki posłuchaj indesita albo aristona to
zobaczysz jak gwiżdzą albo wiq siemensa tam widzisz na praniu jak
kręci bęben a niesłychać , na wirowaniu po rozpędzeniu do 1400obr
gwiżdze tak jak u ciebie na 300obr .
ogólnie wor-y i wot-y są dobrej jakości (dawny Brand).

3. Data: 2007-05-22 04:48:16

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> , na wirowaniu po rozpędzeniu do 1400obr gwiżdze tak jak u
> ciebie na 300obr . ogólnie wor-y i wot-y są dobrej jakości

No właśnie ze względu na opinie innych, że to dobre
pralki,kupiłem ją. A wracając do tematu. Czyli przy różnych
obrotach wirowania będzie różny poziom gwizdania? Takie też mam
właśnie wrażenie, ale pralka wykonała na razie zaledwie kilka
prań i nie jestem pewny tych obserwacji.

4. Data: 2007-05-22 19:02:29

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 06:48, ab <a...@i...wroc.pl> wrote:

> [...]
> "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)
> "Życie z Reiki" (doskonały podręcznik nt. Reiki i rozwoju)

na popielskiego jest serwis fabryczny zadzwon i zgłos przyjadą i
obejrzą

Inwazja małych muszek/jętek?
klima z castoramy.
Prośba o pomoc w wycenie
Czy jest na sali eletryk?
Odnowienie podłogi z sosnowych paneli - zweryfikujta mnie ;)