Pralka Bosch, jak sie dostac... ?

1. Data: 2007-06-29 21:16:36

Temat: Pralka Bosch, jak sie dostac... ?
Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wpadł mi chyba jakiś drut do zbiornika, czasem halasuje jak sie obraca
beben.
Jak sie dosata do zbiornika, co b sprawdzic czy cos mi wpadlo do zbiornika
lub moze to tak strasznie zawor wody halasuje.

--
Pozdr
by *Robert K.*

2. Data: 2007-06-29 21:20:34

Temat: Re: Pralka Bosch, jak sie dostac... ?
Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Upss poprawiam literowki.

Wpadł mi chyba jakiś drut do zbiornika, czasem halasuje jak sie obraca
beben.
Jak sie dostac do zbiornika, co by sprawdzic czy cos mi wpadlo do zbiornika
lub moze to tak zawor wody halasuje.

3. Data: 2007-06-30 07:33:16

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> beben.
> Jak sie dostac do zbiornika, co by sprawdzic czy cos mi wpadlo do
sprawdź wcześniej filtr - mnie wpadł do filtra guzik i jak wode pralka
spuszczała to on się obracał i tłukł i taki własnie dźwięk powstawał ...

R.

4. Data: 2007-07-03 19:41:20

Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Model WFC 1200 MAXX4

A wpadla 20 groszówka, ktora tak glosno halasowala, byla przy tzw. filtrze.

Tak na margiesie to mam bardzo twarda wode i ledwo filtr odkrecilem i
wyciagnelem - tyle bylo kamienia.

Czym odkamienic (chociaz troche) pralke ?

5. Data: 2007-07-03 20:18:41

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Jul 2007 21:41:20 +0200, "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl>
wklepał(-a):

>Tak na margiesie to mam bardzo twarda wode i ledwo filtr odkrecilem i
>wyciagnelem - tyle bylo kamienia.
>
>Czym odkamienic (chociaz troche) pralke ?

Ja używam Kamix.

6. Data: 2007-07-04 06:03:33

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> filtrze.
>
> Tak na margiesie to mam bardzo twarda wode i ledwo filtr odkrecilem i

To najwyraźniej u mnie filtr w ogóle nie działa :(
Przez 1.5 roku użytkowania w filtrze nie znalazłem
nawet jednego włoska ani kłaczka. Powinienem
sie martwić?
Miroo

Podzielniki ciepła - wyniki własnych pomiarów
Czym nasmarowac zamek do drzwi - ciezko wlozyc klucz
Zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu - problem
Piec a nowy kaloryfer
skórzana kanapa blisko grzejnika