Pralka - Bosh lub AEG

1. Data: 2005-01-19 15:41:49

Temat: Pralka - Bosh lub AEG
Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Kupuję pralkę. Jestem zdecydowana na Bosha, Siemensa lub AEG.
Co radzicie kupić (chodzi o konkretne modele) i gdzie?
Ja zamierzam nabyć sprzęt w Media Markt ale moze polecicie jakieś sklepy
internetowe?

pozdrawiam

ula

2. Data: 2005-01-20 07:18:12

Temat: Re: Pralka - Bosh lub AEG
Od: "Geny" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupuję pralkę. Jestem zdecydowana na Bosha, Siemensa lub AEG.
tez mialem ten problem. ja szukalem gornoladownej i mimo ze zaczynalem od
bosha to stanelo na mastercooku. polecam tak: wejdz na strone
www.maximedia.pl i poszukaj tego co cie interesuje. nastepnie dowiedz sie od
nich, czy ci jeszcze nie opuszcza ceny, ile kosztuje dowoz itp. nastepnie
wydrukuj sobie to co chcesz i idz do sklepu osiedlowego z agd. ja tak
zrobilem i opuscili mi o 10% cene i nie placilem za transport z maximedii.
polecam.

3. Data: 2005-01-20 08:22:48

Od: "Rodbert" <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jesteś z Łodzi to zastanów się nad Boschem, w okolicach Łodzi jest
fabryka Boscha produkująca pralki, stąd np. łatwość i dostępnośc do dobrego
serwisu.

Robert

4. Data: 2005-01-27 21:46:35

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> napisał w wiadomości
> Kupuję pralkę. Jestem zdecydowana na Bosha, Siemensa lub AEG.
(...)
mam Boscha, ale w sumie Bosch i Siemens to ta sama firma jesli chodzi o ten
asortyment, robia dokladnie te same modelu na ktorych jest napisana nazwa
Siemens lub Bosch. Prawdopodobnie roznica polega na tym, gdzie byla pralka
skladana.

pozdrawiam
Tomek

monitor