Pralka Candy ACS/CBL

1. Data: 2002-11-22 08:32:46

Temat: Pralka Candy ACS/CBL
Od: Włodek <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do użytkowników pralek Candy ACS80 i CBL85 proszę spostrzeżenia odnośnie
tych modeli + i -

1. Data: 2002-11-24 10:28:53

Temat: Re: Pralka Candy ACS/CBL
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> ... Candy ACS80 i CBL85 proszę spostrzeżenia odnośnie
> tych modeli + i -

Używam od 10 miesięcy Candy CSBL85 - może się mylę ale chyba myślimy o
tej samej pralce.

Na początku jak przeczytałem Twojego posta to pomyślałem, że o swojej
pralce to właściwie nic nie mogę napisać ale dzisiaj ... w końcu kiedyś
trzeba robić pranie :-( stojąc przed nią kilka rzeczy przyszło mi do
głowy - więc piszę :-)

Minusy
1. nie można ustawić czasu kiedy pralka ma się uruchomić tj. np.
zaprogramować, że zacznie działać jutro o godz. 18:30;
2. kontrolki, które wg Candy mają informować o postępie prania tak
naprawdę o niczym nie informują bo jest ich raptem 5 i np. pranie jest
zapalone przez 1,5 h - o tym czy to pranie, płukanie itd. to można się
dowiedzieć po prostu lookając do pralki - tak jest to raczej chwyt
marketingowy niż rzeczywista wartość dodana;
3. Program krótki pranie 32-minutowe niestety ma nastawioną temp. na 50
stopni - u mnie go to dyskwalifikuje, niby ubrania nadawałyby się do
niego ze względu na mały stopień zabrudzenia ale odpadają ze względu na
temperaturę :-( bo większość tego co na codzień się pierze ma maks.
temp. prania 40 stopni;
4. programator potrafi zgłupieć - u mnie się to zdarzyło gdy przytkał
się (ale tylko trochę) odpływ wody (taka kształtka pod zlewozmywakiem) i
w trakcie płukania (wtedy było chyba największa prędkość wypompowywania
wody) pralka się "wieszała" tj. gasły lampki programatora, wody pół
bębna i ... trochę trwało aż połączyłem jedno z drugim/wydedukowałem, że
odpływ przytkany - na moje Candy mogłoby dopracować oprogramowanie by
tego typu błędy były jakimś tam szczególnym miganiem sygnalizowane a nie
po prostu ciemno i głucho na wskaźnikach :-(

Plusy
1. to jest po prostu dobra pralka i w sumie jestem z niej zadowolony - o
zakupie u mnie zdecydowała podwójna klasa AA tzn. A za ekonomikę i A za
jakość prania.

Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2002-11-25 08:20:55

Od: Włodek <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niego ze względu na mały stopień zabrudzenia ale odpadają ze względu na
> temperaturę :-( bo większość tego co na codzień się pierze ma maks.

Punkt 1i2 mało istotne a ile czasu trwa program z temp. 40 stopni?

> [...]
> tego typu błędy były jakimś tam szczególnym miganiem sygnalizowane a nie
> po prostu ciemno i głucho na wskaźnikach :-(

Ciekawe czy każda nienormalność powodować będzie zawieszanie

Jak zachowuje się wirówka w czasie płukania wiruje za każdym płukaniem czy
zależne to jest od programu?

1. Data: 2002-11-25 19:43:39

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Punkt 1i2 mało istotne ...
Ja też tak kiedyś (przy kupnie) myślałem a teraz to chciałbym np.
nastawić start pralki np. na 18-tą by po powrocie do domu tylko wyjąć i
powiesić. Tak więc zastanów się, choć to zapewne zależy od stylu życia,
godzin pracy itd...

> a ile czasu trwa program z temp. 40 stopni?

Pranie bawełny w 40 stopniach z normalnym wirowaniem to ok. 2 godzin 15
minut.

> Ciekawe czy każda nienormalność powodować będzie zawieszanie
Muszę przyznać, że to u mnie to była jednak sytuacja wyjątkowa :-)
Wcześniej patrząc w odpływ komory zlewozmywaka rzeczywiście widziałem
"farfocle" wiszące przy odpływie z kształtki odprowadzającej wodę z
pralki ale dopiero głupiejąca pralka mnie zmotywowała do rozkręcienia i
przeczyszczenia. A tak na marginesie pozwalam sobie wysłać tego posta
również do Candy. Ciekawe co o ni na to ? I ciekawe czy ich inżynierowie
biorą pod uwagę uwagi zbierane na grupach dyskusyjnych przy
projektowaniu kolejnych modeli pralek. Tak więc Candy, proszę
wypowiedzcie się :-)

> Jak zachowuje się wirówka w czasie płukania wiruje za każdym płukaniem czy
> zależne to jest od programu?
Podaję za instrukcją bo sam z tego nie korzystam. Jest przycisk "ŁATWE
PRASOWANIE" - poszedłem do pralki i sprawdziłem - jest :-) Wciśnięcie
tego przycisku powoduje różne cuda w zależności od wybranych na
programatorze rodzajów pranych ubrań ale również "przycisk ten wymusza
... pozostawienie prania w wodzie po zakończeniu ostatniego płukania, co
umożliwia dokładne rozprężenie włókien. [...] Zwolnić przycisk ŁATWE
PRASOWANIE, pozwalając zakończyć pranie etapem odprowadzenia wody i
wirowania." Dodam jeszcze, że można odprowadzić wodę również bez wirowania.

W sumie to polecam Ci tą pralkę, mym zdaniem ma więcej zalet niż wad :-)

A teraz skoro już czyta to Candy (?) to może wytarguje u nich upust na
lodówkę ? ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2002-11-25 21:08:28

Temat: Re: Pralka Candy ACS-80
Od: Włodek <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do użytkowników pralek Candy ACS80 proszę spostrzeżenia odnośnie
> tych modeli + i -

Zmywarka Whirpool ADP 5966 opinie ?
pcv
MEBLE KUCHENNE SZAFY