Pralka Candy i osad w pojemniku na proszek_prośba o pomoc

1. Data: 2006-02-10 10:04:54

Temat: Pralka Candy i osad w pojemniku na proszek_prośba o pomoc
Od: "iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Zauważyłam w swojej pralce, a dokłądnie w pojemniku na proszek osad z
kamienia, a w "korytku" na płyn do płukania czarne plamy - podejrzewam, że to
początki grzyba... :(
Mam pralkę otwieraną od góry, pojemnik na proszek jest nierozbieralny, bardzo
wąski, jak umyć to cholerstwo? Czym zlikwidować?

Jestem wściekła, bo chciałam poprać dziecięce ubranka (za miesiąc spodziewam
się dzidziusia), a tu taki problem... :(

Pomóżcie, z góry Wam dziękuję!

Iwonka

P.S. Pralkę systematycznie zostawiałam otwartą... :(

2. Data: 2006-02-10 10:43:36

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwonka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jestem wściekła, bo chciałam poprać dziecięce ubranka (za miesiąc
> spodziewam
> się dzidziusia), a tu taki problem... :(

Na grzybka pomoże Ace - wystarczy polać i zostawic. W razie potrzeby
czynnosc powtorzyc

MaW

3. Data: 2006-02-10 14:23:04

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwonka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witajcie!
> Zauważyłam w swojej pralce, a dokłądnie w pojemniku na proszek osad z
> kamienia, a w "korytku" na płyn do płukania czarne plamy - podejrzewam, że

Syp proszek bezpośrednio do środka, na zamknięty beben. To jest szczególnie
ważne, jeżeli będziesz prała rzeczy niemowlęce.

4. Data: 2006-02-10 16:15:25

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Syp proszek bezpośrednio do środka, na zamknięty beben. To jest
> szczególnie
> ważne, jeżeli będziesz prała rzeczy niemowlęce.

Oraz ROZCIEŃCZAJ płyn do płukania.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

5. Data: 2006-02-11 00:10:55

Od: "iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję Wam za podpowiedzi
dozownik namoczyłam, podlałam płynem odkamieniającym - wszystko ładnie puściło
jedynie w dozowniku na płyn pozostały małe "ślimaki", spróbuję coś tam
wepchnąć i jakoś wymyć, to będzie bardzo trudne...

od jutra rozcieńczam płyn do płukania, a proszek będe wsypywała bezpośrednio
do bębna

Bardzo Wam dziękuję!!!

Instalacja elektryczna w bloku
baterie Nobili, odradzam