Pralka Electrolux EWS 1221 - czy ktoś posiada?

1. Data: 2006-02-01 21:57:11

Temat: Pralka Electrolux EWS 1221 - czy ktoś posiada?
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy ktoś posiada pralkę Pralka Electrolux EWS 1221?

Jaka jest standardowa ładowność pralki?
ta ma 4,5 kg a mi sie zdawało że powinna mieć min. 5 ale może nie
doczytałam??

2. Data: 2006-02-02 21:52:50

Temat: Re: Pralka Electrolux EWS 1221 - czy ktoś posiada?
Od: "mariusz.be" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jaka jest standardowa ładowność pralki?
> ta ma 4,5 kg a mi sie zdawało że powinna mieć min. 5 ale może nie
Parametry pralki są podane dla 4,5 kg .
Prawdopodobie przy 5 kg pralka by nie miesciła się w klasie A , ten chwyt
czesto stosują producenci .
Smiało mozesz wkładać 5kg -moze pralka wezmie 5l wiecej wody i 0,1kW
energii

3. Data: 2006-02-04 20:17:10

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Feb 2006 22:52:50 +0100, mariusz.be napisał(a):
> EWS 1221

dzięki za odpowiedź,
mam jeszcze takie pytanie - właściwie już się zdecydowałam na tą pralkę,
głównie ze względu na jej obroty i wymiary.
i o te wymiary teraz chciałabym zapytać.
na stronie podają 85x60x45 cm

Chciałabym jednak się upewnić czy zmieści się w mojej łazience, w miejscu
na nią przeznaczonym.

Otóż jest w łazience kącik o wymiarach 58 na 94 cm.
Z jednej strony kcik jest ogranicyonz lekko murkiem, dlatego też jedyna
możliwościa wsadzenia tam pralki ładowanej od przodu jest wsadzenie jej w
taki sposób aby jej szerokość była na ścianie o wymiarze 94 cm - zmieści
się bez problemu, natomiast jej głębokość czyli to 45 cm zmieściła sie na
ścianie o wymiarze 58 cm.

Stąd moje pytanie - biorąc pod uwagę te wszystkie rurki do odprowadzenia
wody itp - ile one miejsca zajmują? Czy pralka zmieściłaby sie z tymi
rurami gdy na jej ułożenie (głębokość) jest tylko 58cm?

Nie wiem czy dobrze to wytlumaczyłam dlatego też w załączniku przesyłam
dodatkowo rysunek

pozdrawiam i proszę o odpowiedź

4. Data: 2006-02-05 13:15:04

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Feb 2006 22:52:50 +0100, mariusz.be napisał(a):
> 5 kg

dzięki

Sprzatanie po remoncie [wawa]
Pilnie poszukuję - proszę o pomoc