Pralka Electrolux - ma ktos, zna ktos ?

1. Data: 2002-02-07 21:08:08

Temat: Pralka Electrolux - ma ktos, zna ktos ?
Od: m...@v...com.pl (e-X.) szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam sie do takiej pralki (ladowana od przodu, 1000 obrotow) i
ciekaw jestem jak sie sprawdzaja wyroby pralkarskie tejze firmy. Jedni
mowia ze od nich to raczej lodowki, inni ze to sa rzecz na tym samym
poziomie co Bosch/Siemens.
Niech skrobnie ktos kto sprawdzal je 'w praniu' - bylbym wdzieczny.

e-x.

1. Data: 2002-02-08 06:59:31

Temat: Re: Pralka Electrolux - ma ktos, zna ktos ?
Od: "Pawel P" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-X." <m...@v...com.pl> napisał w wiadomości
6...
> [...]
> poziomie co Bosch/Siemens.
> Niech skrobnie ktos kto sprawdzal je 'w praniu' - bylbym wdzieczny.

Witam
pralke Electroluxa mamy z żona od ok 4 lat i lodowke od 3 lat. Obydwa
urządzenia sprawują się znakomicie. Lodówka co prawda z wiekiem robi się
jakby głośniejsza ale pralka chyba nie starzeje się pod żadnym względem.
polecam
pozdrawiam

Pawel P

1. Data: 2002-02-08 07:30:45

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poziomie co Bosch/Siemens.
> Niech skrobnie ktos kto sprawdzal je 'w praniu' - bylbym wdzieczny.

Mam malutką pralkę Elektroluxa ładowaną od przodu - działa bez zastrzeżeń.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

1. Data: 2002-02-08 08:18:12

Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"e-X." wrote:

> [...]
> poziomie co Bosch/Siemens.
> Niech skrobnie ktos kto sprawdzal je 'w praniu' - bylbym wdzieczny.

Kilka lat temu pralka Electrolux zastapila u nas wysluzona, niemal
20-letnia Candy. Dziala bardzo dobrze bez zarzutu.

J.A.

1. Data: 2002-02-08 12:29:50

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poziomie co Bosch/Siemens.
> Niech skrobnie ktos kto sprawdzal je 'w praniu' - bylbym wdzieczny.

Mam ładowana od gory EWT1255 i jest OK. tylko, ze mam ja dopiero miesiac...
A.

1. Data: 2002-02-08 13:59:17

Temat: Odp: Pralka Electrolux - ma ktos, zna ktos ?
Od: "AniaP" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście polecam z płynną regulacją obrotów - przy 1000 tkaniny wychodzą
bardzo pogniecione i się niszczą. W mojej pralce są tylko 2 opcje 600 i
1000 i nie jestem zadowolona. Poza tym programy nie są zbyt funkcjonalne -
dwustopniowe z przerwą i trzeba "popychać" pokrętło, aby skończyć pranie
(być może tylko w posiadanym przeze mnie modelu, ale warto sprawdzić)
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-02-08 14:44:03

Od: "Geronimo" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam electrolux SOLUTION - . Wszystko OK .

1. Data: 2002-02-09 10:01:21

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaP" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dwustopniowe z przerwą i trzeba "popychać" pokrętło, aby skończyć pranie
> (być może tylko w posiadanym przeze mnie modelu, ale warto sprawdzić)

Moja tak działa tylko w opcji "wyłącz wirowanie". Poza tym robi wszystko
sama.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

1. Data: 2002-02-18 12:01:38

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik e-X. <m...@v...com.pl> pyta o Electroluxa:

Witam,

Od ok. trzech lat uzywam pralki tej firmy (ladowana od przodu,
kosztowala circa 2 tys., model "wazacy" pranie i dobierajacy odp.
ilosc wody). Nie uzywam intensywnie (1-2 osoby). Ogolnie sobie chwale,
ale:

- potrafi glosno "tluc sie" przez chwile przy zatrzymywaniu wirowania;
- z czasem zrobila sie wyraznie glosniejsza, chyba warto przesmarowac
lozyska bebna?

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-02-19 09:00:45

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> - potrafi glosno "tluc sie" przez chwile przy zatrzymywaniu wirowania;
> - z czasem zrobila sie wyraznie glosniejsza, chyba warto przesmarowac

*** a wlasnie pralka...
Ja z kolei od trzech lat uzywam pralki, ktorej marka zostala na tej liscie
opluta, zszargana i zohydzona. Jak ktos sie wyrazil to firma dla wiesniakow.
Pralka z szuszarka i odwirowaniem na 600 i 1200 obrotow opiera trzeci rok
moja piecioosobowa rodzine, bez zadnej awarii, bez sladow zuzycia, a kreci
sie codziennie.
Aha, zeby ktos nie powiedzial ze to wyjatek - dwoje z moich znajomych takze
ma sprzet tej firmy i bardzo sobie go chwali.
Ta marka to Ardo.
Mietek

księgi wieczyste
Instalacja CO