Pralka HOOVER zmywarka FAGOR

1. Data: 2006-05-21 11:48:46

Temat: Pralka HOOVER zmywarka FAGOR
Od: " Dodo" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mas ktos doswiadczenia z tym sprzetem ?

HOOVER HNL 9126 NEXTRA

Mam malo zabrudzonego prania - odpowiada mi w tej pralce mozliwosc
szybkich "przepierek".

NIe wiem tylko jak z awaryjnoscia tego sprzetu...

Co do zmywarki FAGOR LF 020 SX- .
zalety niewatpliwe - cicho i wodo-ekonomicznie....ale rowniez pytana o
awaryjnosc

2. Data: 2006-05-21 13:10:15

Temat: Re: Pralka HOOVER zmywarka FAGOR
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodo <d...@g...pl> napisał(a):

> HOOVER HNL 9126 NEXTRA
Toż, to Candy, a obecne Candy to szajs - hipermarketowa jakosć, a ceny
częsci jak do renomowanego sprzętu. Nie kupuj tego dziadostwa.

> Mam malo zabrudzonego prania - odpowiada mi w tej pralce mozliwosc
> szybkich "przepierek".
Szybkie pranie ma teraz każda nowa pralka, ale i tak kiedyś się przekonasz,
że to do niczego nie nadaje - choćby ze względu na jakość płukania. Jak
pralka może wyprać w ciągu 30', jak samo porządne płukanie musi trwać
dłuzej ?

> Co do zmywarki FAGOR LF 020 SX- .
Też nienajlepszy wybór. Po co wchodzisz w jakąś egzotykę? Kto Ci to naprawi
poza serwisem autoryzowanym (bardzo drogo)? W hurtowniach są śladowe ilości
części do zmywarek Fagora i na dodatek brak tanich zamienników.

3. Data: 2006-05-21 13:44:53

Od: "piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Toż, to Candy, a obecne Candy to szajs - hipermarketowa jakosć, a ceny
> częsci jak do renomowanego sprzętu. Nie kupuj tego dziadostwa.

HOOVER jest w grupie Candy, co nie oznacza ze jest takim samym szajsem jak
Candy.
jest kilka wiadacych firm ktore wykupily inne marki, ale co marka to inna
jakosc. o ile Candy jest sprzetem z nizszej polki o tyle Hoover jest klase
wyzej. troche inna jakosc.

--
pzdr
piotrek

4. Data: 2006-05-21 14:23:36

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek <...@...ru> napisał(a):

> HOOVER jest w grupie Candy, co nie oznacza ze jest takim samym szajsem jak
> Candy.
Tak było kiedyś. Teraz różnią się tylko obudową. Schodzą z tych samych taśm.

5. Data: 2006-05-24 07:35:38

Od: " Dodo" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za opinie...

wprawdzie zaburzaja moje myslenie.... gdyz szukajac opisow o tych prosuktach -
spotkalem bardziej pochlebne stwierdzenia...zwlaszcza co do pralki ;))

coz..przyjze sie jeszcze przed zakupem Boschom... ;)

pozdr

6. Data: 2006-06-18 10:42:26

Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Dodo" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szybkich "przepierek".
>
> NIe wiem tylko jak z awaryjnoscia tego sprzetu...

Mam 2 lata hoovera- to za malo aby powiedziec cos o awaryjnosci. Oczywiscie
nie stalo sie nic. Jakosc wykonania w stosunku do poprzedniego indesita -
powalajaca - ale cena tez. Jestem bardzo zadowolony

--
pzdr smoq

7. Data: 2006-06-23 20:12:01

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że to do niczego nie nadaje - choćby ze względu na jakość płukania. Jak
> pralka może wyprać w ciągu 30', jak samo porządne płukanie musi trwać

Może i teoria głosi inaczej, ale własnie ten program używam praktycznie dosyc
czesto - i jakos nie zauwazam ujemnych skutków ubocznych. Rzecz jasna w zgodzie
z przeznaczeniem stosuję do rzeczy mało zabrudzonych oraz zgodnie z zaleceniem
producenta, w programie szybkim używam płyn do prania, a nie proszek. Także nie
napycham pralki wsadem na maxa.

pozdrawiam -

Stanley

8. Data: 2006-06-26 11:37:15

Temat: Re: Pralka
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szybkie pranie nadaje się doskonale do prania scierek do podłogi i scierek do kurzu.
W pewnym sensie im mniej wypłukane, tym lepiej.
JaC

> [...]
względu na jakość płukania.
> Jak pralka może wyprać w ciągu 30', jak samo porządne płukanie musi trwać dłuzej ?

Co sadziecie o okapie Gorenje DKG 600 M = Maan Lazur
HOOPLA - opinie?
Jaka pralke i lodowke kupic
zamek w drzwiach do mieszkania w bloku
Do Berlina zawiozę i przywiozę meble w tą sobotę