Pralka - Mała candy, albo inne maleństwo

1. Data: 2006-10-19 08:54:47

Temat: Pralka - Mała candy, albo inne maleństwo
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ładnych kilka lat temu, w sklepach AGD dostepne były pralki -
miniaturki - niższe i węższe od "normalnych"
Produkowawała je firma Candy

Jaki to był model, pamięta ktoś?

Czy są jeszcze dostepne takie, albo inne, również małe praleczki ?

Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź.

Krzysztof K.
GG 1183795
http://auta-prl.prv.pl

2. Data: 2006-10-19 09:15:23

Temat: Re: Pralka - Mała candy, albo inne maleństwo
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Ładnych kilka lat temu, w sklepach AGD dostepne były pralki -
miniaturki - niższe i węższe od "normalnych"
Produkowawała je firma Candy

jeszcze do niedawna były miniaturki electrolux
modelu nie pamiętam, cena powyżej 1000pln

3. Data: 2006-10-19 09:39:26

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. napisał(a):

> miniaturki - niższe i węższe od "normalnych"
> Produkowawała je firma Candy

Wiem, o nich myślałem, a nie pamiętasz może nazwy modelu?

> jeszcze do niedawna były miniaturki electrolux
> modelu nie pamiętam, cena powyżej 1000pln

Wielkie dzięki - zaraz obadam oferte electroluxa

Pozdrawiam - KK

4. Data: 2006-10-19 10:14:16

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ładnych kilka lat temu, w sklepach AGD dostepne były pralki -
miniaturki - niższe i węższe od "normalnych"
Produkowawała je firma Candy

Rodzice kupili coś takiego jakieś 8-10 lat temu. Chyba był to model Holiday,
ale głowy nie dam.

Tomek

5. Data: 2006-10-19 10:32:58

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> Rodzice kupili coś takiego jakieś 8-10 lat temu. Chyba był to model Holiday,
> ale głowy nie dam.

Dzięki za info - poszukam, poszperam

Tymczasem znalazłem obecnie produkowane małe modele pralek:
Candy Aquamatic 600T/800T/1000T (1200-1500 zł)
Electrolux EWC 1350 (1500-1600 zł)

Pozdrawiam - KK

6. Data: 2006-10-19 10:57:44

Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Witam

>Ładnych kilka lat temu, w sklepach AGD dostepne były pralki -
>?miniaturki - niższe i węższe od "normalnych"

ja mam holiday 80

aga

7. Data: 2006-10-19 11:04:38

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

aga napisał(a):
> ja mam holiday 80
>
> aga

To jest ta, niższa niż standardowe pralki ?

Jak się sprawuje ?

Pozdrawiam - KK

8. Data: 2006-10-19 12:40:13

Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

aga napisał(a):
> ja mam holiday 80
>
> aga

To jest ta, niższa niż standardowe pralki ?

Jak się sprawuje ?

Pozdrawiam - KK

nie wiem czy nizsza- po zdjeciu wierzchniej pokrywy zmiescila mi sie pod
blat w kuchn (standardowa wysokosc blatu)
Dziala od 9- 10 lat bez zarzutu - a piore czesto -bo mala pojemnosc - i
duzo:) z powodu posiadania dziecka- tylko 2 razy mi nawalil elektromagnes
(albo linka sie wyciagnela - nie pamietam dokladnie) od otwierania - raz
pokazywal nam mechanik jak to naprawia, za drugim razem maz sam sobie
poradzil.
wiecej usterek nie pamietam
:)

aga

9. Data: 2006-10-19 13:43:30

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...

> jeszcze do niedawna były miniaturki electrolux
> modelu nie pamiętam, cena powyżej 1000pln

jeszcze pół roku temu widziałem w euro-rtv-agd.
teraz nie mogę znaleźć nawet na www...

10. Data: 2006-10-19 13:47:50

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> jeszcze pół roku temu widziałem w euro-rtv-agd.
> teraz nie mogę znaleźć nawet na www...

moment, moment:

http://www.electrolux.pl/node111.asp?ProdID=24557

ta jest chyba nowsza od modelu, który widziałem, tamta iała 1000obr/min, ta
ma już 1300.

nie znam produktów candy, i nie to żebym je odradzał, po prostu nie mogę o
nich _nic_ powiedzieć.

natomiast co do electroluxa, to możesz brać w ciemno.

Czy warto instalować młynek do zlewozmywaka?
jaka prasa przed przebudową domu?
Lakier Berlinka i Baltic Floor
bezpiecznik roznicowy czy cost takiego
jaki dobrac kolor scian?