Pralka - Mała candy, albo inne maleństwo

11. Data: 2006-10-19 16:20:29

Temat: Re: Pralka - Mała candy, albo inne maleństwo
Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się sprawuje ?

U rodziców zepsuła się po tygodniu. Poszedł jakiś moduł. Po wymianie chodzi
bezproblemowo.
W domu mam juz druga Candy, pierwsza bezawaryjnie kilkanaście lat, obecna 10
lat bez awarii

Tomek

12. Data: 2006-10-19 19:16:38

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Konrad N.S. napisał(a):

> moment, moment:
>
> http://www.electrolux.pl/node111.asp?ProdID=24557
>
> ta jest chyba nowsza od modelu, który widziałem, tamta iała 1000obr/min, ta
> ma już 1300.
>
> nie znam produktów candy, i nie to żebym je odradzał, po prostu nie mogę o
> nich _nic_ powiedzieć.
>
> natomiast co do electroluxa, to możesz brać w ciemno.

To, że electrolux jest dobry - wiem
.. ale cenę tyeż ma niezłą
Ciekawe czy można kupić używaną, nawet taką co ma 1000 a nie 1300
obrotów :-)

13. Data: 2006-10-19 19:21:41

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> [...]
> bezproblemowo.
> W domu mam juz druga Candy, pierwsza bezawaryjnie kilkanaście lat, obecna 10

Czyli należysz do greona zadowolonych użytkownikow
Znam takich, którzy stznowczo odradzają Candy, jak i takich, co
polecają - jak widać zdania są podzielone.
Ale Amica i Ardo - chyba mają niewielu zwolenników - padają "jak
muchy" ;-)

Pozdrawiam - KK

14. Data: 2006-10-20 22:17:59

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com wrote:

> Ładnych kilka lat temu, w sklepach AGD dostepne były pralki -
> miniaturki - niższe i węższe od "normalnych"
> Produkowawała je firma Candy

I sa caly czas. Cholernie drogie, bo i mala konkurencja w tym segmencie.
Ja mam Candy Aquamatic 1000T ...nie wiem czemu uparlem sie na Candy
(moze dlatego, ze jedna Candy pracowala w rodzinie 17 lat i tylko raz
sie zepsula). W kazdym razie teraz kupilbym Electroluxa. Electrolux jest
o wiele nowoczesniejszy, ta Candy to prosta pralka sterowana
mechanicznym programatorem (co nie przeszkadza im sprzedawac jej po 1400
zl).

Wady Candy ? Chyba trafilem na zly egzemplarz - cos wyje (beben ociera
gdzies o fartuch), wiruje coraz gorzej chociaz nie ma jeszcze roku,
pompa zaczela glosno chodzic.

15. Data: 2006-10-21 08:09:12

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wady Candy ? Chyba trafilem na zly egzemplarz - cos wyje (beben ociera
> gdzies o fartuch), wiruje coraz gorzej chociaz nie ma jeszcze roku,
> pompa zaczela glosno chodzic.

U mnie ociera już coś 10 lat w Candy

Tomek

Czy warto instalować młynek do zlewozmywaka?
jaka prasa przed przebudową domu?
Lakier Berlinka i Baltic Floor
bezpiecznik roznicowy czy cost takiego
jaki dobrac kolor scian?