Pralka Siemens WXL 962BY - symbol "BY" co oznacza?

1. Data: 2005-04-09 11:27:20

Temat: Pralka Siemens WXL 962BY - symbol "BY" co oznacza?
Od: ". Piotr" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Mam pytanie .Chce kupic pralke Siemens WXL 962BY. Zastanawiam sie co
oznacza ten symbol BY. Wiem ze są tez oznaczenia WXL 962 PL. Czy to znaczy
ze te z BY sa produkowane na Białorusi ? , a te z PL w Polsce ? A jezeli
tak to czy warto kupowac produkcje z Bialorusi.? Moze ktos sprostuje .
Dzieki. Pzdr. Piotr

2. Data: 2005-04-09 11:58:48

Temat: Re: Pralka Siemens WXL 962BY - symbol "BY" co oznacza?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Apr 2005, . Piotr wrote:

> Witam . Mam pytanie .Chce kupic pralke Siemens WXL 962BY. Zastanawiam sie co
> oznacza ten symbol BY. Wiem ze są tez oznaczenia WXL 962 PL. Czy to znaczy
> ze te z BY sa produkowane na Białorusi ? , a te z PL w Polsce ?

Raczej przeznaczone na ten rynek.

Pozdrawiam,

Alojzy

Szafy z drzwiami przesuwanymi