Pralka Siemens - co ja kupiłem???

1. Data: 2004-10-19 20:07:08

Temat: Pralka Siemens - co ja kupiłem???
Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Stałem się dzisiaj posiadaczem nowej pralki firmy Siemens o symbolu
WXL960BY. Po przywiezieniu sprzętu do domu, zainstalowaniu i pierwszym
uruchomieniu potsnowiłem poszukać w internecie trochę dokładniejszych
informacji na temat nowonabytego "cacucha" ;)
I tu pełne zaskoczenie: poza kilkoma stronami w jezyku francuskim
(wyglądającymi mi na jakieś aukcje) praktycznie nic nie znalazłem!!
SIEMENS też jakby się nie przyznaje do tego modelu - po wklepaniu symbolu
pralki na stronie producenta i uruchomieniu wyszukiwania - całkowite ZERO!
Co ja kupiłem??? Czy jest może na grupie ktoś, kto wie coś o tym modelu?

Pozdrawiam,
Sławek

1. Data: 2004-10-19 20:28:25

Temat: Re: Pralka Siemens - co ja kupiłem???
Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

On 10/19/2004 10:07 PM, Sławek wrote:

> [...]
> Co ja kupiłem??? Czy jest może na grupie ktoś, kto wie coś o tym modelu?

Hmm, najwyraźniej kupiłeś jakiś specjalny model na rynki RWPG, bo po
wpisaniu w google "WXL 960 BY" wyskakuje multum stron rosyjskich.

Ciekawostka tutaj: http://www.omar.ru/conf/home/3994.shtml - pralka
produkowana w fabryce Boscha w Polsce. Jak to mówią - przynajmniej
kłopotu z częściami mieć nie będziesz.

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Właśnie siedzę tu cały czas na drzazgach i rozmyślam, jaką wy jednak

1. Data: 2004-10-20 08:56:13

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Oct 2004 20:07:08 +0000 (UTC) I had a dream that Sławek
<s...@g...pl> wrote:
> [...]
> I tu pełne zaskoczenie: poza kilkoma stronami w jezyku francuskim
> (wyglądającymi mi na jakieś aukcje) praktycznie nic nie znalazłem!!

Jak kupiłeś w sklepie, to oddaj. Oni mają obowiązek sprzedać towar z
polską instrukcją obsługi.

1. Data: 2004-10-20 09:23:53

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Jak kupiłeś w sklepie, to oddaj. Oni mają obowiązek sprzedać towar z
> polską instrukcją obsługi.

a kto powiedzial ze instrukcji nie bylo w jezyku polskim......

--
crisp

1. Data: 2004-10-20 11:43:25

Od: "Jacek M." <hstl/NOSPAM/@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
>
> Stałem się dzisiaj posiadaczem nowej pralki firmy Siemens o symbolu
> WXL960BY. Po przywiezieniu sprzętu do domu, zainstalowaniu i pierwszym

BY wskazuje na Białorus ... a co tam teraz jest to wiadomo.
Moze to Lukaszenka podrzucil do Polski, zeby wrednych kapitalistow wykonczyc
;)
--
Jacek M.

1. Data: 2004-10-20 12:33:53

Od: "Słąwek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty mnie nie strasz! ;)
Mam nadzieję, że ta nowa pralka "pochodzi" przynajmniej tyle lat co stara
LUNA 385E (16)...

Pozdrawiam,
Sławek

1. Data: 2004-10-20 13:24:35

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2004 20:07:08 +0000 (UTC), Sławek napisał(a):
> [...]
> uruchomieniu potsnowiłem poszukać w internecie trochę dokładniejszych
> informacji na temat nowonabytego "cacucha" ;)

Hmm... Zaniepokoiłeś mnie :)
Właśnie ten model siemensa miałem zamiar kupić...
Jak się sprawuje? Wygodna w obsłudze? Solidne wykonanie?

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

1. Data: 2004-10-20 14:54:22

Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem :)
Co do stanu technicznego pralki NIE MAM najmniejszych zastrzeżeń.
Wszystko dopasowane jak należy. Razem z pralką otrzymałem m.in. POLSKĄ
insrukcję obsługi, która dokładnie wyjaśnia sposób posługiwania się
urządzeniem.
Tak jak pisałem wyżej SIEMENS zastąpił wysłużoną LUNĘ 385E, także odgłosy
jakie wydaje są (dla mnie) tylko szumem w porównaniu z tym co wydobywało się
z LUNY :)
Co do skuteczności prania to trudno jest mi na razie cokolwiek powiedzieć,
bo pralkę mam dopiero od wczoraj i porządne pranie mam zamiar zrobić dopiero
dzisiaj wieczorem.
Jedyne co mnie zastanawia to mała ilość wody jaką pralka pobiera do prania.
Może to tylko kwestia przyzwyczajenia - stara brała do połowy okienka.

Pozdrawiam,
Sławek
_

1. Data: 2004-10-20 19:08:54

Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

On 10/20/2004 4:54 PM, Sławek wrote:

> [...]
> Może to tylko kwestia przyzwyczajenia - stara brała do połowy okienka.

To tak już te nowsze pralki mają, skądś muszą się brać te wyżyłowane
standardy zużycia wody. O ile w starych pralkach ciuchy faktycznie
pływały, to teraz tylko się wilgotne przegniatają z kąta w kąt pralki
(tak, wiem, będen jest okrągły a bramki są dwie). Za to proszku do nich
można mniej dawać.
Ja na szczęście mam pralkę bez okienka, ładowaną od góry, więc nie muszę
się brakiem wody w bębnie stresować.

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Wie pan, czym to czuć? U nas w Homlu wyjeżdża pewna nieprzyzwoita

1. Data: 2004-10-20 20:34:24

Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> napisał(a):

> To tak już te nowsze pralki mają...
[ciach]

No, tom teraz spokojny :)))
Dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Sławek

lodowka NO FROST
Firany z woalu - plusy i minusy ?
stawka VAT na nowe mieszkanie
odstęp miedzy kuchenką wolnostojacą a meblami
Koszt polozenia kafelkow