Re: Pralka ale inaczej ;)

1. Data: 2005-09-27 12:59:16

Temat: Re: Pralka ale inaczej ;)
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Grzegorz Janoszka wrote:
> Ważna jest prędkość wirowania - to się przekłada bezpośrednio na "suchość"
> prania. W tej chwili wszystkie pralki mają już chyba elektroniczne
> programatory, jak są jakieś z mechanicznymi, to nie bierz, bo to konstrukcje
> sprzed wielu lat.
Co nie znaczy, ze pralka jest zla :) A mechanike latwiej ktos naprawi
(mozna i samemu).

> Przydać się mogą gadżety typu "szósty zmysł" czy coś podobnego - pralka
> ważąca pranie, sprawdzająca czystość wody itp, żeby mogła np. skrócić pranie
> i oszczędzić energię i wodę.
Ciekawe jak pralka oszczedzi mi wode i energie, jesli wloze cos baaardzo
lekkiego, ale bardzo puchatego. Dla pralki to bedzie cos na mala ilosc
wody i w efekcie trzeba bedzie to prac drugi raz. :( Jakos w te systemy
nie wierze. Moj stary (jakies 5-6 lat) rupiec wcale nie zuzywal wiecej
wody i energii, niz znacznie nowszy rupiec z gadzetami :} Do tego stary
rupiec sie nie psul :)

Wazna jest:
1. klasa ener
2. mozliwosc:
* wyboru 1/2 wsadu
* wylaczenia wirowania
* zmiany obrotow
I z tym juz mozna spoko robic oszczedne pranie.

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2005-09-27 20:09:38

Od: lukasz-s <lukasz-s/malpa/o2/kropka/pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Sep 2005 14:59:16 +0200, Gamon' napisał(a):

> Ciekawe jak pralka oszczedzi mi wode i energie, jesli wloze cos baaardzo
> lekkiego, ale bardzo puchatego. Dla pralki to bedzie cos na mala ilosc
> wody i w efekcie trzeba bedzie to prac drugi raz.
Wie ktoś na pewno?
Bo mi się wydaje, że pralka mierzy poziom wody i zależy od tego ile
wchłonie ubranie tyle "dolewa" - mam racje?
Pozdr
Lukasz

3. Data: 2005-09-28 10:03:06

Od: cheetah <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lukasz-s napisał(a):

> [...]
> Bo mi się wydaje, że pralka mierzy poziom wody i zależy od tego ile
> wchłonie ubranie tyle "dolewa" - mam racje?

mnie sie tez tak wydaje.

Re: Czyszczenie plytek
Re: czy drewno sosnowe moze nie ciemniec?
Montaż karnisza :)
Jaka pralka (min 1000 obr)?
piła łańcuchowa