Pralka - czyszczenie

11. Data: 2007-07-29 08:57:23

Temat: Re: Pralka - czyszczenie
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack pisze:

> Gdzieś nawet obiła mi się o uszy opinia, że stosując przez jakis czas
> calgon spłaca się nową pralkę :D

Ta, a na Allegro mozna bylo kiedys przeczytac ze stosujac magiczna
plastikowa kilke z dziurkami zaoszczedzisz 20000 zl :D Nic tylko kupic
kulke za 30 zl, a zaoszczedzone pieniadze wydac na samochod.

Pozdrawiam,
Wojtek

12. Data: 2007-07-29 21:05:51

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Przede wszystkim zacznij prać w dobrych proszkach. Najgorsze są żele.

Czy generalnie nie polecasz żeli do prania w automatach ?
Zawsze wydawalo mi się, że w płynach pierze się lepiej, ponieważ łatwiej się
rozpuszczają (zwłaszcza przy praniu w niższych temperaturach) ?

Piotrek

13. Data: 2007-07-30 16:31:36

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
się
> rozpuszczają (zwłaszcza przy praniu w niższych temperaturach) ?

http://www.swiatkonsumenta.pl/testy.php?
action=showtest&category=43&id=&topicid=569&story=2
Unikać Persila - jestw tej chwili gorszy od Dosi.

14. Data: 2007-07-30 19:03:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> się
>
> http://www.swiatkonsumenta.pl/testy.php?
> action=showtest&category=43&id=&topicid=569&story=2

Testy :: Nr 12 (39) grudzień 2004 ::

> Unikać Persila - *jest w tej chwili gorszy* od Dosi.

Zejdź na ziemię lub sie obudź.
;-)
pozdr. Jerzy

15. Data: 2007-08-01 17:37:48

Od: "Le5zek" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Unikać Persila - jestw tej chwili gorszy od Dosi.

Zapewne znasz się na pralkach. Ale na proszkach - wcale.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

Elektryk domowy Warszawa 24h - 0 504 812 446
sofa - miękka czy twarda
meble kuchenne
malowanie plyty laminowanej
Urządzenie do gotowania jaj - jakie i opinie