Pralka do intensywnego użytku

1. Data: 2007-08-13 18:36:34

Temat: Pralka do intensywnego użytku
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mojej mamie sie zupełnie rozleciała pralka. Po, ja wiem, 17 latach
prania (wymieniane były tylko łożyska, bo mamusia lubiła przeładowca
pralkę) nie można prac bo przecieka w wielu miejscach. Pralka była marki
Bauknecht.
Szukamy czegoś solidnego z górna granica cenową 1500 - 1700zł. Pranie
dla 4 osób, pojemność dość spora 6 - 7kg. Ładowana od przodu. Obroty -
ok 1000. Solidność jest na pierwszym miejscu. ubrania nie są brudne,
najczęściej tylko przepocone lub zwyczajnie znoszone. Ubrania to
najczęściej dżinsy, i ogólne bawełna, prawie zero wełny czy sztucznych.
dobrze jeśli by mogła chodzić w miarę cicho. Mam sobie zażyczyła do tego
jeszcze panel elektroniczny ale jak sie nie zmieści cenie to trudno.
a pierze sie sporo, bo w tygodniu 3 - 6 pralek było. Wolno stojąca.
wygląd bez znaczenia.

2. Data: 2007-08-13 20:50:10

Temat: Re: Pralka do intensywnego użytku
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik napisał(a):
> a pierze sie sporo, bo w tygodniu 3 - 6 pralek było. Wolno stojąca.
> wygląd bez znaczenia.
Nie wiem czy to sporo. Ja jako singiel pracujący umysłowo (a więc
ubrania tylko nieświeże, a nie naprawdę brudne) też tyle piorę.

Dla mnie intensywny użytek to dwie pralki dziennie - powiedzmy przy
piątce małych dzieci (?)

Magdalaena

3. Data: 2007-08-13 22:02:11

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie intensywny użytek to dwie pralki dziennie - powiedzmy przy piątce
> małych dzieci (?)

Dwójka dzieci płci męskiej w zupełności wystarczy, żeby wyrobić ten limit ;-))

Polecam pralkę Bosch lub Siemens.

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

4. Data: 2007-08-13 23:21:10

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zerknij moze na cos takiego.
http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&
page=1&modelCategoryId=060407&categoryId=060407&pare
ntId=0604&modelCodeDisplay=WD-10391TDK&model=NOTHING
Gwarancja: 24 miesiące na produkt/ 10 lat na silnik.
Siec serwisowa tez jest:
http://pl.lgservice.com/index_b2c.jsp
Pzdr
Qbanczyk

5. Data: 2007-08-14 06:50:00

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qbanczyk pisze:
> [...]
ntId=0604&modelCodeDisplay=WD-10391TDK&model=NOTHING
> Gwarancja: 24 miesiące na produkt/ 10 lat na silnik.

akurat LG odrzucam ze względu na awersje jaką wyrobił sobie w mojej
rodzinie. Nie chcę się rozpisywać ale LG nie mamy już nic.

6. Data: 2007-08-14 07:06:54

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena pisze:

> Dla mnie intensywny użytek to dwie pralki dziennie - powiedzmy przy
> piątce małych dzieci (?)

Weź pod uwagę ze pierze się też pościel - raz na tydzień schodzą
pościele z 3 łóżek - uprać trzeba. Ręczniki - ja produkuję 4 - 6
ręczników tygodniowo. Ale to ja ;) Pralka Bauknechta była mocno
przeładowywana dlatego pralek było mniej. W sobotę potrafi pralka
pracować cały dzień.

7. Data: 2007-08-15 08:39:29

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik napisał(a):
> [...]
> jeszcze panel elektroniczny ale jak sie nie zmieści cenie to trudno.
> a pierze sie sporo, bo w tygodniu 3 - 6 pralek było. Wolno stojąca.

Moja mama do intensywnego prania ma Hoovera, dziala od 3 lat
bezawaryjnie, a chodz naprawde intenswnie (2-3 pralki dziennie).
Pralka jest 6kg, cicha, nie ma elekt. panelu.
Jedyny minus to dosc dlugiecykle prania i czesto zapychajacy sie filtr
(raz w miesiacu trzeba czyscic).
--
m.

Elektronarzedzia Parkside
Trochę pod poprzedni post...:o?
K O R E K naścianę - czy faktycznie wycisza?
Zamiast calgonitu do pralki
Blaty łazienkowe i lustro.