Pralka - doradźcie wybór

1. Data: 2006-12-03 16:33:16

Temat: Pralka - doradźcie wybór
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

No i nadal nie wiem, co wybrać. Czy są w siecie jakieś strony, gdzie mógłbym
poczytać opinie użytkowników o konkretnych modelach ? Jest ich tyle, że sam nie
wiem, co wybrać ...
I drugie pytanie: czy Siemens i Bosch to dobre marki? Czy warto wydać więcej
jeśli ma to być sprzęt na dłużej ?
I jak wygląda ich serwis, czy jest drogi ? A jeśli tak, to jakie marki są dobre,
a jednocześnie nie drogie w serwisie ?

2. Data: 2006-12-03 16:44:26

Temat: Re: Pralka - doradźcie wybór
Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Dec 2006 17:33:16 +0100, jaQbek napisał(a):
> [...]
> jeśli ma to być sprzęt na dłużej ?
> I jak wygląda ich serwis, czy jest drogi ? A jeśli tak, to jakie marki są dobre,

wyszukiwarka archiwum - wpisujesz kazda firma +pralka i znajdziesz opinie
użytkownikow :)
ja polecam electroluxa

3. Data: 2006-12-03 17:15:32

Od: "Krzysztof" <k...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Siemens,Bosch ,Elektroloux ale i nalezace do niego marki,ktory byc moze maja
taka sama kjakosc a sa tansze(Juno,Zanussi,Blomberg,Hanseatik i pare innych
nie pamietam juz)-jesli zakupisz jedno z tych pewno nie popelnisz bledu
Zeby nie byc goloslowny -ostatnio przegladalem test czasopisma niemieckiego
Test,ktore to bardzo solidnie testuje pralki,tzn poddaje je wieloletnim
symulacja.
Tak wiec zwyciezcami zostaly powyzsze plud oczywiscie <miele
natomiast do przegranych nalezaly wirpool,indesid no i co mnie zdziwilo
samsung i lg.
Pralki te po paru latach zaczely sie sypac,mniej lub bardziej
a w takim samsunku po 6 latach doszloby do powaznej awarii bebna.
To tyle jesli chodzi o produkty zachodnie.

4. Data: 2006-12-03 17:48:16

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...de> napisał w wiadomości
> [...]

> Tak wiec zwyciezcami zostaly powyzsze plud oczywiscie <miele
> natomiast do przegranych nalezaly wirpool,indesid no i co mnie zdziwilo

A więc moje przeczucia się sprawdzają. WIem, że obecnie Siemens i Bosch to ta
sama firma - czym w takim razie kierują się dając produkt pod jedną lub drugą
marką? Inny rynek, inna półka ?
I odnośnie wspomnianej trójki liderów: Bosch, Siemens, Electrolux
a) jak z dostępem, do serwisu w Polsce ?
b) jak z kosztami serwisu ?
c) chcę mieć model, w którym mogę niezależnie ustawić program, temperaturę i
obroty (chyba 1000 wystarczy, czy warto dopłacić do 1200 obrotów ?). Są jakieś
mofele z ładowanych z góry i z przodu, które spełnią te oczekiwania ?

5. Data: 2006-12-03 17:50:54

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A więc moje przeczucia się sprawdzają.
A co sądzicie o marce AEG, partnerze Electroluxa ?

6. Data: 2006-12-03 18:40:24

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof napisał(a):
> [...]
> a w takim samsunku po 6 latach doszloby do powaznej awarii bebna.
> To tyle jesli chodzi o produkty zachodnie.

Indesit dobrze pierze i płucze, ale głośno odwirowuje, jakby przez
łazienkę przelatywał odrzutowiec.
Pozdrawiam
Alkmina

7. Data: 2006-12-03 19:16:04

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alkmina napisał(a):

> Indesit dobrze pierze i płucze, ale głośno odwirowuje, jakby przez
> łazienkę przelatywał odrzutowiec.

Jak juz o dziwnych pralkach pralkach mowa.. .Mam importowanego
bauknechta z 1993 roku - jedyne co sie w nim psuje to.. łożyska. I
regularnie co 2 lata jest wymieniana u mnie służy już jakieś hmm, bedzie
z 8 lat... Ale za to ma takiego "wira" ze jeździ po całej piwnicy w
zasięgu przewodu elektrycznego i za każdym razem znajduje sie innym
miejscu, a odgłosy sa podobne do gazowania traktorem... Ale ubrania -
właściwie nie trzeba ich suszyc bo sa tylko troche wilgotne i schna z
jakąś godzinkę na suszarce postawionej obok pralki.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

8. Data: 2006-12-04 07:55:33

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja mam jeszcze polara (BIO ileś tam, pierwszy polski automat) i
jedynie co to padł silnik (znaczy uzwojenie jedno), ale łozyska, pasek,
pompa wody, bęben i grzałka oryginalna a i kalgonu nie stosowałem. :-)

Z obecnych to siemens i bosch to prawie to samo, elektronika trochę inna,
ale produkowane w Polsce (w niemczech produkowane są te wąskie 45cm).
Elektrolux też robi fajne pralki. :-)

U kolegi po 2 latach (niestety po gwarancji) w pralce Bosch'a "odszedł na
zawsze" silnik, koszt wymiany "to jedyne" 600zł. :-)

9. Data: 2006-12-04 08:52:41

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

> U kolegi po 2 latach (niestety po gwarancji) w pralce Bosch'a "odszedł na
> zawsze" silnik, koszt wymiany "to jedyne" 600zł. :-)
A da się dokupić 5 - letnią gwarancję? Kiedyś jak miałem Indesita, to dawał
on taką opcję.

10. Data: 2006-12-04 13:02:37

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> wrote in message

> A da się dokupić 5 - letnią gwarancję? Kiedyś jak miałem Indesita, to
dawał
> on taką opcję.

Tego to nie wiem czy Bosch ma taką opcję.

cyklinowanie i lakierowanie
jaka lodówko-zamrażarka?
czyszczenie sofy z kociej kupy
Metalowe futryny