Pralka - doradźcie wybór

11. Data: 2006-12-04 13:52:37

Temat: Re: Pralka - doradźcie wybór
Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Pytałem kolegi z pracy, który niedawno kupil sobie mieszkanie. On wybrał
Gorenje - czy to dobra marka ?

12. Data: 2006-12-04 20:15:29

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
> No i nadal nie wiem, co wybrać.
Przeszedłem się po MediaMarkt i w oczy wpadły mi następujące modele:
- Siemens WM 10A260 - 1000 obr, 5kg - do zdobycia za 1378 zł
- Siemens WM 12A260 - 1200 obr, 5 kg - 1403 zł

A może któryś z Bocha, np WAA 24161PL - 5kg, 1200 obr. za 1179 zł

Albo AEG Lavamat 52610 - 5 kg, 1200 obr za 1479 ?

Jeśli macie jakieś inne typy, np. z Electroluxa, podajcie je, przyjrzę się.

13. Data: 2006-12-04 22:35:21

Od: "Piotrek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jaQbek [z pracy] <j...@p...null> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:el0nkq$7sp$...@i...gazeta.pl...

> A da się dokupić 5 - letnią gwarancję? Kiedyś jak miałem Indesita, to
dawał
> on taką opcję.

Ja dokupiłem te 3 lata gwarancji (standard: 2 lata) za 149zł i łącznie mam 5
lat - przy bardzo intensywnej eksploatacji jak u mnie w domu będzie nieźle
jak pralka wytrzyma ten okres :)
Pozwoliłem sobie na to, bo kupiłem okazyjnie tanio nową WISE107 -
potrzebowałem szybko, płytko i conajmniej 1000obrotów a spodobał mi się
design i brak bardzo wystających pokręteł.
Jednak jakby wówczas (jak musiałaem kupić) były dostępne inne, kupiłbym
jednak Siemensa albo Boscha. I nie mówię tego dlatego, że jestem
niezadowolony z Indesitu.

Piotrek

14. Data: 2006-12-31 15:59:56

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

hej,
Mam pralkę Bosch WOB1200 (ładowana od góry) od ponad 10 lat i ani
razu się nie zepsuła. Teraz podczas wirowania szaleje mi po całej
kuchni (hałas i wibracje podczas odwirowywania) ale nadal pierze
chociaż calgonu nie używałem :-).
Przeprowadzam się do nowego mieszkania i będę musiał kupić pralkę
ładowaną od przodu - na pewno wybiorę Boscha lub Siemensa...ewent.
elektoluxa.
pozdro
outsider

15. Data: 2006-12-31 16:09:12

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
hej,
Mam pralkę Bosch WOB1200 (ładowana od góry) od ponad 10 lat i ani
razu się nie zepsuła. Teraz podczas wirowania szaleje mi po całej
kuchni (hałas i wibracje podczas odwirowywania)

A występuje tam coś takiego jak ... amortyzator :-) ?
Bo po takim przebiegu ... ;-)

Pzdr

JKK

16. Data: 2006-12-31 16:31:32

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*J_K_K* wdusil[a] nastepujace knefle:

| A występuje tam coś takiego jak ... amortyzator :-) ?
| Bo po takim przebiegu ... ;-)

Po takim przebiegu to juz sie tak nie nazywa ;)

17. Data: 2006-12-31 18:55:53

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <k...@g...de> napisał(a):

> taka sama kjakosc a sa tansze(Juno,Zanussi,Blomberg,Hanseatik i pare innych
> nie pamietam juz)

A uchowaj Boże przed juno. Miałam, bardzo fajna- wypasiona, tyle zepsuła sie
na gwarancji jeszcze. W Polsce to wogóle chyba serwisu nie ma, więc jak ktoś
sam części nie dopasuje z podobnych sprzętów to bida, a psuje sie zwykle to
czego pralki na polskim rynku nie maja, albo podpasować sie nie da :).

cyklinowanie i lakierowanie
jaka lodówko-zamrażarka?
czyszczenie sofy z kociej kupy
Metalowe futryny